almir.dk Skrevet April 25, 2005 Rapporter Skrevet April 25, 2005 Hej allesammen. Jeg vil gerne spørge , hvordan finder man lejlighed i malmø, elle omagen, jeg stå skrevet i MKB i over 1 år men der er ikke noget. Jeg bor selv i LAndskrona.
BS Besvaret April 25, 2005 Rapporter Besvaret April 25, 2005 Skal det være en leje eller en Bostädsrät? for så er der jo www.bovision.se eller www.hemnet.se Mvh Brian
almir.dk Besvaret April 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 25, 2005 det skal være leje .... stå i mkb meeen der sker ikke noget
thn Besvaret April 25, 2005 Rapporter Besvaret April 25, 2005 Har du prøvet heimstaden.com? Jeg skrev mig op hos dem da MKB ikke rigtig gav noget og der gik kun 3 uger så blev jeg tilbudt en god stor og billig lejlighed som vi flytter ind i om en måned :o)) Mvh Dennis
Kenneth Besvaret April 25, 2005 Rapporter Besvaret April 25, 2005 Hejsan! tjeck den her side. http://www.malmobostadsformedling.se/ der er links til alle (næsten) som lejer ud i Malmø. jeg fik en 4'er på 120 m2 på 2 dage :)
almir.dk Besvaret April 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 25, 2005 Mange tak for jeres hurtig svar. Kenneth jeg tror ikke på jeg bliver så heldig som du har været ...... som jeg skrev før jeg søger i snart over 1 år Med venlig hilsen Almir
Kenneth Besvaret April 25, 2005 Rapporter Besvaret April 25, 2005 Mange tak for jeres hurtig svar. Kenneth jeg tror ikke på jeg bliver så heldig som du har været ...... som jeg skrev før jeg søger i snart over 1 år Med venlig hilsen Almir Har du været inde på siden... for der er altså rigtig mange udbydere... MKB er jo også kendt for at sortere ikke svenske navne fra. Heimstaden fik jeg flere tilbud fra inden for ca 1md tror jeg det var.. du skal bare huske at tjecke deres sider hver dag for der er mange om budet når lejlighederne bliver lagt ud. og i sverige der er det først til mølle de fleste steder..
almir.dk Besvaret April 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 25, 2005 Hej Kenneth JO jeg har været men der er ikke rigtigt noget lige nu , men jeg vil checke de hjemmesider hele tiden i håb om at finde noget der passer mig. Hilsen Almir
thn Besvaret April 26, 2005 Rapporter Besvaret April 26, 2005 Det er også en god idé at skrive en interesseanmeldelse til heimstaden og ikke bare kigge deres hjemmeside. Vores lejlighed kom aldrig på hjemmesiden den blev vi bare tilbudt Mvh Dennis
almir.dk Besvaret April 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2005 Tak for svaret Dennis. Jeg prøver..... MVH Almir
Kenneth Besvaret April 26, 2005 Rapporter Besvaret April 26, 2005 Det er også en god idé at skrive en interesseanmeldelse til heimstaden og ikke bare kigge deres hjemmeside. Vores lejlighed kom aldrig på hjemmesiden den blev vi bare tilbudt Mvh Dennis Det er sq da klart det gør man da med alle de udbydere på før nævnte side ikk' og ikke kun Heimstadenn
thn Besvaret April 26, 2005 Rapporter Besvaret April 26, 2005 jo selvfølgelig kan/skal man det. Jeg stødte bare på mange af siderne, bl.a. stena, at man ikke kan udfylde hvis man ikke har svensk CPR. Blanketten kommer op med fejl hvis man skriver dansk CPR. Da jeg så skrev en mail til dem for høre om det kunne passe så hørte jeg aldrig fra dem. Jeg skriver kun om heimstaden da det er de eneste jeg har erfaringer med Mvh Dennis
Kenneth Besvaret April 26, 2005 Rapporter Besvaret April 26, 2005 jo selvfølgelig kan/skal man det. Jeg stødte bare på mange af siderne, bl.a. stena, at man ikke kan udfylde hvis man ikke har svensk CPR. Blanketten kommer op med fejl hvis man skriver dansk CPR. Da jeg så skrev en mail til dem for høre om det kunne passe så hørte jeg aldrig fra dem. Jeg skriver kun om heimstaden da det er de eneste jeg har erfaringer med Mvh Dennis ok... men så kunne man jo have ringet til dem :) jeg har snakket med flere af selskaberne med held. IT og mail er IKKE svenskernes stærke side de er nogle bonderøve hvad det angår. Det kan godt være man kan få en snap forbindelse.. men hvor er de svenske sider der udnytter det henne ? Men derimod så er de fleste til at snakke.. det er ikke altid man lige fatter hva de siger når man ikke bor herovere endnu.. men så man man jo bare tage den tid det tager.
almir.dk Besvaret April 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2005 Tak for jeres svar Nu har jeg prøvet at udfylde 5 ansøgninger i håb om at får tilbud fra dem, men Kenneth er der noget specielt man skal skrive til at kunne få et tilbud. Sorry hvis jeg spørger lidt dumt, men ved snart ikke hvad skal jeg gøre mere. Hilsen Almir
Kenneth Besvaret April 26, 2005 Rapporter Besvaret April 26, 2005 Tak for jeres svar Nu har jeg prøvet at udfylde 5 ansøgninger i håb om at får tilbud fra dem, men Kenneth er der noget specielt man skal skrive til at kunne få et tilbud. Sorry hvis jeg spørger lidt dumt, men ved snart ikke hvad skal jeg gøre mere. Hilsen Almir Nææh det tror jeg ikke... jeg har ikke skrevet noget speciel ihvertfald.
almir.dk Besvaret April 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2005 Nææh det tror jeg ikke... jeg har ikke skrevet noget speciel ihvertfald. Tak Hilsen Almir :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu