Madsen Skrevet April 25, 2005 Rapporter Skrevet April 25, 2005 Nu håber jeg at den her tråd er placeret det rigtige sted, har ikke lige kunnet finde et passende emne til det... Er der nogen der ved hvordan det ser ud når man skal have katte med til Sverige? De skal vel vaccineres og i karantæne, men også hvis de er indekatte? Skal jeg bare henvende mig ved min lokale dyrlæge og sige at jeg gerne vil have dyrene med til Sverige? Og er der desuden nogen der ved om det økonomisk kan betale sig at få kastereret og steraliseret sine katte i Sverige? På forhånd tak!
torben Besvaret April 25, 2005 Rapporter Besvaret April 25, 2005 Prøv denne her side. http://www.tullverket.se/se/Privat/Resandebestammelser/Levande_djur/Hund_och_katt.htm#eu-land
Madsen Besvaret April 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2005 Mange tak! Det var meget nyttigt!
thomas_lund Besvaret April 26, 2005 Rapporter Besvaret April 26, 2005 Den vigtige information du lige skal læse 3 gange er: Blodprov Tidigast 120 dagar och senast 365 dagar efter grundvaccinationen mot rabies ska du be en veterinär ta ett blodprov på djuret för att kontrollera mängden rabiesantikroppar. Dvs, at du skal ca igang 5-6 måneder før i flytter med rabies delen.
Madsen Besvaret April 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2005 Ja det er vist noget af et arbejde... Killingerne er ikke født endnu så det kan godt være at jeg lige skal have snakket med en dyrlæge om det... Det er lidt af en omgang at slæbe de små kræ igennem.... Er der forresten nogen der kender til en evt. hjemmeside hvor der sælges ( undskyld udtrykket ) svenske kvalitetskatte?
torben Besvaret April 26, 2005 Rapporter Besvaret April 26, 2005 Hej Madsen. Prøv at søg på denne side, måske er der noget du kan bruge. http://katalogen.sunet.se/kat/entertainment/animals/pets_and_domestic_animals/cats
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu