Guest Jan Skrevet April 26, 2005 Rapporter Skrevet April 26, 2005 Nogen som har købt grund igennem Malmø kommune? Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor lang tid i har stået i kø. Det er nemlig umuligt at få noget at vide hos kommunen, hvor man står i deres berømte kø.
tim_pedersen_ Besvaret July 7, 2005 Rapporter Besvaret July 7, 2005 Hvordan bliver man skrevet op. ? Hej, kan se at der ikke er nogen der har svaret på dette indlæg. Jeg har i den forbindelse også nogle spørgsmål. Hvordan bliver man skrevet op til en tomt ? Hvor lang vente tid skal man regne med og hvordan er forholdene generalt. ? Håber der er nogle der kan svare.. Tim
dan Besvaret July 8, 2005 Rapporter Besvaret July 8, 2005 For et par måneder siden undersøgte jeg det. På malmø kommunes hjemmeside kan man se hele proceduren, kort over kommunens planer om udbygning og det hele. Man indbetaler et beløb og kommer så i kø, og hvert år skal man forny sin betaling. Han sagde dengang at det ikke var muligt at sige noget om ventetiden, for det afhang af hvor mange grunde der blev udstykket, hvor mange der så sprang fra osv osv. Priserne kunne han heller ikke oplyse for det var dagsprisen på det pågældende tidspunkt, men at jeg ikke skulle regne med noget under 1 million.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu