henrik14 Skrevet May 7, 2005 Rapporter Skrevet May 7, 2005 hej igen Sidder her og prøver at tilmelde mig el i min lejlighed som jeg overtager på fredag. Jeg har i den anledning valgt sydkraft og sidder og prøver at tilslutte mig på deres hjemmeside, men, hvordan en i hulen gør man??? (kan man virkelig ikke tilmelde sig på hjemmesiden og/eller skal man først være folkbogført før man kan tilmelde el i lejligheden) Jeg håber at nogen herfra kan fortælle mig hvordan jeg skal gøre da min ejendomsmægler fortalet mig at jeg skal tilslutte mig en uge før jeg overtager lejl. Vil iøvrigt vælge rörligt pris.. håber i kan hjælpe mig. henrik14
tommy_h Besvaret May 7, 2005 Rapporter Besvaret May 7, 2005 jeg er ret sikker på du skal have svensk cpr for at tilslutte dig el mm. det fik jef ihvertfalde af vide da jeg flyttede her over..
ulmus Besvaret May 7, 2005 Rapporter Besvaret May 7, 2005 Det nemmeste vil nok være at ringe dertil. Min sælger ringede ind til Sydkraft og meddelte dem, at jeg flyttede ind en uge, før jeg reelt overtog bostadsrätten, og derfor var der el med det samme. Jeg skulle så bare ringe ind og meddele dem mit svenske CPR-nr., når jeg fik et. Pøj-pøj.
boysen Besvaret May 7, 2005 Rapporter Besvaret May 7, 2005 Det kan ikke lade sig gøre at tilslutte sig el via hjemmesiden hvis ikke du har været tilsluttet tidligere et andet sted. Så er der ingen vej uden om at ringe til dem.... Men så går det også nemt og smertefrit!
willerup Besvaret May 8, 2005 Rapporter Besvaret May 8, 2005 Henrik14, du kan muligvis spare lidt penge ved at vælge en anden EL leverandør, end sydkraft. http://www.energi.konsumentverket.se/
Nils Besvaret May 8, 2005 Rapporter Besvaret May 8, 2005 F.eks. denne, som ikke er en el-leverandør, men en forening, der på sine 130.000 medlemmers vegne forhandler den bedste pris. Bemærk at man aldrig betaler extras som avi-avgift og faste beløb, men kun en ren kilowatt-pris. Kundkraft vinder alle prissammenligninger, og ideen er sympatisk, synes jeg. www.kundkraft.se
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu