nerland Skrevet May 10, 2005 Rapporter Skrevet May 10, 2005 Hej alle Jeg er ved at lave en mini-case om at flytte til malmö. Som I ved, er det svært at finde ud af noget om priser på forsikringer på bil, ulykkesforsikringer, bolig/villa forsikring osv. uden at kende personnummer og registreringsnummeret på bilen. Jeg laver opgave ud fra en fiktiv familie i 30'erne som ønsker at købe en villa i malmö og købe en helt ny fiat. Hvis der er nogen der kan hjælpe min med nogel tal for div. forsikringer, vil jeg meget gerne høre fra jer. Vh Tina
Ronal Besvaret May 10, 2005 Rapporter Besvaret May 10, 2005 Jeg kan godt hjælpe dig med diverse tal på villa'en, dog ikke på en Fiat Har du en email? så sender jeg dig min email osv.
Mette Besvaret May 10, 2005 Rapporter Besvaret May 10, 2005 Så du Casper! Jeg har haft 8 stk. af dem (arbejdede i Fiat) og det var en sød lille bil :-)....meget økonomisk
Toft Besvaret May 10, 2005 Rapporter Besvaret May 10, 2005 Så du Casper! Jeg har haft 8 stk. af dem (arbejdede i Fiat) og det var en sød lille bil :-)....meget økonomisk Ja ja Mette, at du i så ung en alder ;) allerede har haft otte af dem, siger det så ikke lidt om kvaliteten?
Thomas Besvaret May 10, 2005 Rapporter Besvaret May 10, 2005 Ja ja Mette' date=' at du i så ung en alder ;) allerede har haft otte af dem, siger det så ikke lidt om kvaliteten? [/quote'] Mette er da ikke ung;)
Mette Besvaret May 11, 2005 Rapporter Besvaret May 11, 2005 Toft: Nu arbejde jeg som skrevet i Fiat og fik mulighed for at få en ny hvert halve år til en god pris. så det var en god deal! og de kørte skam godt men langsomt (Puntoer)...... Thomas: Hrmf!!!
Trunte Besvaret May 15, 2005 Rapporter Besvaret May 15, 2005 Nerland, det var da en god idé med den case :-) Men jeg må alligevel tilføje, at det måske var mere realistisk med en Audi eller noget, evt hentet i Tyskland? (Så kommer den vinkel også lige med...)
nerland Besvaret May 15, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 15, 2005 Tak for jeres hjælp Jeg er nu færdig med at samle oplysninger ind. Jeg ved godt at en Fiat Dublo nok ikke lige er det man køber i Sverige, men det var hvad min fiktive familie havde råd til i Danmark, og var derfor nødt til at vælge den samme på begge sider af sundet. Jeg bor selv i Malmö, og kunne aldrig drømme om at købe Fiat. (Har selv en Audi S3) Tak for hjælpen
Gio Besvaret May 15, 2005 Rapporter Besvaret May 15, 2005 men det var hvad min fiktive familie havde råd til i Danmark, og var derfor nødt til at vælge den samme på begge sider af sundet. Hvis det var hvad de havde råd til i Danmark, så skulle de nok kunne opgradere i Sverige for de samme penge, tror du ikke!? ;)
nerland Besvaret May 16, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 16, 2005 Hvis det var hvad de havde råd til i Danmark' date=' så skulle de nok kunne opgradere i Sverige for de samme penge, tror du ikke!? ;)[/quote'] Selvfølgelig, men for at kunne sammenligne familiens årsbudget i DK og SE, og se den nøjagtige besparelse, har jeg været nødt til at vælge den samme bil. Vh Nerland
Gio Besvaret May 16, 2005 Rapporter Besvaret May 16, 2005 Selvfølgelig... Jeg er også bare én af dem der kommer med kommentarer i flæng. Når dét så er sagt, så tror jeg dén Fiat ville leve ret kort tid herovre, hvis det var en dansk familie der tog den med. Især når familien ser hvad Audi/BMW/MB o.l. kan fåes til. Jeg tænkte bare du måske ville lave en case á la "I Danmark lever du sådan hér - i Sverige ville du kunne leve sådan hér for de samme penge!" *g* Beboelse i Danmark: 3v, 4 sal u/elevator 72m2 i Nordvest til 1.5 million dkr Beboelse i Sverige: Villa 125m2 i Bunkeflo, 1.8 million sek :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu