Party Skrevet May 12, 2005 Rapporter Skrevet May 12, 2005 Hej Alle Samme Jeg snakker godt med en gut Som hedder Ingemar Strömberg, jeg har aftalt at jeg smider hans e-mail ud til alle jer. Han vil tjekke op på hvor det er billigt for jer at få forsikringer. Fra hans e-Mail: Hej, javisst det går jätte bra men be dem endast tala med mig så får de lite mer rabatt för det är dina kompisar :) mvh Ingemar Så i nævner bare lige at i har fået kontakten fra: Kent Folke Larsen skriver bare en e-mail til ham: ingemar.stroemberg@insplanet.com Når i Skriver til ham skal han vide det jeg har skrevet her nede (Han er hurtig til at svare).: Namn Adress: Personnummer: Registeringsnummer: Omfattning (om det ska vara hel eller halvförsäkring) år man tog körkort: Körsträck per år: betalningssätt idag: (helår, månad, halvårsbetalning) Parkeringssätt: (eget/flerbils garage , gata) Telefonnummer: Tack på förhand ! Jag letar permier och återkommer så fort jag har fått ett eventuellt intressant förslag. MvH Ingemar För direkt kontakt 08-510 000 61 Håber i kan bruge det...... Mvh Kent Folke Larsen
Guest Trine Besvaret May 14, 2005 Rapporter Besvaret May 14, 2005 Tak Kent. Hos hvem er han ansat? www.insplanet.com er en forsikringsservice som hjælper dig finde den bedste forsikring. Så I princippet er han ikke assurandør men rådgiver. Du kan læse mere på hjemmesiden..
Homer Besvaret May 16, 2005 Rapporter Besvaret May 16, 2005 www.insplanet.com er en forsikringsservice som hjælper dig finde den bedste forsikring. Så I princippet er han ikke assurandør men rådgiver. Du kan læse mere på hjemmesiden.. Insplanet er ikke nogen "service", men en forsikringsmægler. Forsikringsmæglere lever af folks manglende evne til selv at prutte priser, og som befolkningsgruppe kan de nemmest sammenlignes med pantelånere, fangevogtere og toldere!!! :D
Gio Besvaret May 16, 2005 Rapporter Besvaret May 16, 2005 Insplanet er ikke nogen "service"' date=' men en forsikringsmægler. Forsikringsmæglere lever af folks manglende evne til selv at prutte priser, og som befolkningsgruppe kan de nemmest sammenlignes med pantelånere, fangevogtere og toldere!!! :D[/quote']....men hvis Ingemar kan få en bedre pris end du selv kan, så kan jeg da kun se fornuften i at gå igennem ham/Insplanet. Jeg meldte mig selv til Insplanet´s nyhedsbrev i sin tid, og satte nogle pris-agenter/forespørgsler igang via deres side. Jeg så aldrig skyggen af et tilbud i det år jeg var registreret hos dem :thumbdown
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu