Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, jeg er helt ny her, faktisk er tanken om at flytte til Sverige mindre end en uge gammel - men siden den opstod, har det kørt rundt i hovedet på mig, med flere og flere gode argumenter for at flytte. Jeg søger efter et hus/villa/landsted i priskategorien 1-1,5 mil. Køre afstand max 30 km fra broen. Jeg har selvfølgelig søgt en masse på nettet - men ved ikke hvilke områder jeg skal søge efter, kender faktisk intet til Malmø og omegn. Hvor får jeg mest for pengene? Hvor spåes de største prisstigninger? Nogen forslag? På forhånd tak for hjælpen Sofie

Guest Palle...
Besvaret

Mit forslag... Kig nogle indlæg igennem (på debatten, det har været op 1000 gange), og så prøv at krydse broen... Det KUNNE være man selv se hvad det er man påtænker at invistere siden penge i. Alle de råd der kommer herinde er jo ikke meget værd, hvis det alligevel ikke er det område du vil bo i..... PS... alt stiger...

Besvaret

Hej - ja - tag en tur herover og kig. Generelt får du vel "mere for pengene" jo længere væk du kommer fra broen og ind i landet - og jo længere væk kommer du fra din max 30 km til broen grænse. Vær opmærksom på at trafikken jo er noget "tyndere" på motorvejene og landevejene hvis man er vandt til København og at du derfor måske kunne acceptere en lidt længere afstand, da der ikke er køkørsel. Find nogen konkrete huse, tag ud og se på sagen - områderne - og se hvad du får for pengene mm.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...