MultiTabs Skrevet May 18, 2005 Rapporter Skrevet May 18, 2005 Jeg har for snart 3 uger siden søgt om personnummer hos skatteverket. I går ringede jeg ind til skatteverket for at høre om jeg ik snart fik et svar fra dem, og jeg fik så at vide at de allerede havde sendt det afsted dagen efter jeg havde været inde med min ansøgning. Spørgsmålet er så om jeg kan møde op på skatteverket personligt og få (printet) en ny ud (hvis det er det man gør) med det samme? eller om jeg skal have fat i postvæsenet, som sikkert vil bruge nogle uger mere på at finde ud af hvor mit brev er blevet af. Jeg skal nemlig bruge det og det haster rigtig meget. Nogen der kan hjælpe med at fortælle hvad der vil være mest fornuftigt at gøre i denne sag? vil være meget taknemmelig :-)
Persson Besvaret May 18, 2005 Rapporter Besvaret May 18, 2005 Hvis det haster ville jeg da tage et smut forbi Skatteverket - og få printet et nyt bevis ud. Du kan, så vidt jeg ved, også bestille dem via nettet (men så er du igen afhængig af det alt andet end imponerende svenske postvæsen)
MultiTabs Besvaret May 18, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 18, 2005 Ja, jeg må se om jeg kan få fri fra arbejde så jeg kan smutte forbi skatteverket. hvor på nettet kan den bestilles?? (bare så jeg ved det til en anden gang)
Nils Besvaret May 19, 2005 Rapporter Besvaret May 19, 2005 På www.skatteverket.se klik folkbokföring klik personbevis kan man udskrive et personbevis fra sin egen printer. Man skal lige skaffe en e-legitimation, men det hele kan gøres uden at indblande Posten.
Morsing Besvaret May 19, 2005 Rapporter Besvaret May 19, 2005 Jeg fik heller ikke mit med posten første gang - men da jeg mødte op personligt på Skatteverket i Helsingborg fik jeg det med det samme.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu