Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Prøv at skrive "Bytur" i søgefunktionen, så kommer der 15 tråde frem, hvor af en håndfuld af dem vil give svar på dit spørgsmål. Der er i hvert fald Etage, Harry's, Skeppsbron og Slagthuset, sådan lige hvad jeg kan komme på. Men prøv den søge-fætter der :)

Besvaret

Kan da forresten også huske jeg har dinglet rundt på Heartbreak, det var nu også ok :rolleyes: Nu er jeg ikke den store disco freak, men jeg ved da det meste ligger mellem Centralen og Gustav Adolf Torget. Ellers er der også som alternativ, Kulturbolaget på Bergsgatan, som er et koncert sted, men som også fungerer ganske udemærket når ikke der er live musik på programmet.

Besvaret

Der er også Chokladfabriken på bergsgatan, der er Privé ved gustav adolfs torg, der er Club Crown eller hvad det nu hedder på amiralsgatan lidt før koncerthuset når man kommer inde fra centrum af.. Heartbreak kan jeg kun anbefale hvis man er en større gruppe.. Og hvis du har gæster herovre så husk de tjekker id, og de fleste steder er alderen 21 for kvinder og 23 for mænd om lørdagen og 18 og 21 om fredagen.. Ellers kan jeg kun sige god fornøjelse..

Besvaret
Den har jeg prøvet men syntes at de tråde som kom frem var forholds vis gamle' date=' derfor denne nye tråd[/quote'] Det kan da godt være at trådene var gamle, men stederne er der sq endnu:)
Guest Trinity
Besvaret

Club Lovin og Etage er uden sammenligning de to bedste steder efter min mening.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...