Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hej Nogen der ved om der er et træningscenter i bunkeflo strand, hvor man kan løfte lidt vægte, cykle, løbe osv. ?
Kan desværre ikke lige hjælpe med "løfte vægte" spørgsmålet.. Men cykle og løbe, er det ikke noget man klare ude i naturen - især når man bor i Bunkeflo? ;)
Besvaret

Hvis du finder et, så post lige... der er pludselig blevet langt til Nørrebro for at træne :) så jeg er hooked på at træne i Bunkeflostrand eller i nærheden istedet. /Rune (som har boet i Sverige i snart 24 timer)

Besvaret

Tak for det :) - Hvis der er nogen fra Sadelmakarabyn der er friske, så gi'r jeg da en iskold øl... men i skal skynde jer, jeg har snart drukket dem selv :) Jeg holder til i 3A, 204 Og er i max flytterod.

Guest Trine
Besvaret

Tilbage til træningen;) Kender ikke umiddelbart til et sted i Bunkeflo Strand, men de fleste af dem jeg kender der bor i området, træner i Friskis og Svettis på Ön. http://www.friskissvettis.org/malmo/ Vi træner der selv, alt i maskiner og kredskøbsudstyr (løbebånd, cykel, step, cyklone og romaskiner), og en pæn afdeling med løsvægte.

Besvaret

Apropos Er der så nogen af jer der ved hvor det er nemmest at træne, når man bor i Vellinge? Gerne vægttræning, løbebånd og cykler. Evt. også show-dans... Tackar så mycket... :)

Besvaret

Jeg kan kun bakke op om F&S på Ön. Da jeg i sin tid skulle vælge center nåede jeg at se på en 7-8 centre i byen inden valget faldt på netop dette.

Tilbage til træningen;) Kender ikke umiddelbart til et sted i Bunkeflo Strand, men de fleste af dem jeg kender der bor i området, træner i Friskis og Svettis på Ön. http://www.friskissvettis.org/malmo/ Vi træner der selv, alt i maskiner og kredskøbsudstyr (løbebånd, cykel, step, cyklone og romaskiner), og en pæn afdeling med løsvægte.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...