Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der ved hvad reglerne er for at få lavet en pndlerbrobizz med en udenlandsk bil?? Altså en bil der ikke er på danske eller svenske plader, men EU plader. Vil være meget taknemlig for et svar. Synes nemlig ikke jeg kan finde det på deres hjemmeside, eller her.

Besvaret
Er der nogen der ved hvad reglerne er for at få lavet en pndlerbrobizz med en udenlandsk bil?? Altså en bil der ikke er på danske eller svenske plader, men EU plader. Vil være meget taknemlig for et svar. Synes nemlig ikke jeg kan finde det på deres hjemmeside, eller her.
Hvorfor ringer du ikke bare til dem, hvis ikke du kan finde noget på deres website? Øresundsbro Konsortiet: +45 70 23 90 60 :)
Besvaret

Min logik siger mig: "Betaler de ved kasse 1, så kan de få så mange bizz´er de vil"....og så er jeg ret overbevist om at de er klaphamrende ligeglade med hvilken bil bizz´en bliver brugt i ;)

Besvaret
Min logik siger mig: "Betaler de ved kasse 1' date=' så kan de få så mange bizz´er de vil"....og så er jeg ret overbevist om at de er klaphamrende ligeglade med hvilken bil bizz´en bliver brugt i ;)[/quote'] Enig! For noget tid siden gik man jo væk fra at éen Brobizz max kunne have 2 biler tilknyttet. De er altså ligeglade med hvilken bil den sidder i

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...