Karina Skrevet June 10, 2005 Rapporter Skrevet June 10, 2005 Hejza. Jeg er flyttet til Helsingborg i april og har for noget tid hørt at man kan få en slags "velkomstpakke" fra kommunen. Den skulle vist indeholde en masse praktiske oplysninger for os "udlændinge". Er der nogen som har fået sådan en og ved hvor jeg kan rekvirere den??
Morsing Besvaret June 10, 2005 Rapporter Besvaret June 10, 2005 Jeg flyttede også til Helsingborg i april, men har heller ikke modtaget noget som helst fra kommunen. Hvis du finder ud af hvor man får den såkaldte "velkomstpakke" fra må du gerne sige til.....
Kenneth Besvaret June 10, 2005 Rapporter Besvaret June 10, 2005 I Malmö kan man hente en pakke på sit stadsdelskontor.. mon ikke det er noget af det samme i Helsingborg ?
Kim H Besvaret June 10, 2005 Rapporter Besvaret June 10, 2005 Medens I venter, kunne I prøve at se på www.helsingborg.se - hvis I ikke allerede har været der ...
Karina Besvaret June 13, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret June 13, 2005 Helsingborg.se Har prøvet på helsingborg.se, men der findes den ikke. VH Karina
Nif Besvaret June 13, 2005 Rapporter Besvaret June 13, 2005 Ja jeg er flyttet dertil for et par år siden. Og jeg har altså ikke modtaget nogen ting. Så tror ikke det er noget der kommer af sig selv !
Gio Besvaret June 13, 2005 Rapporter Besvaret June 13, 2005 Da jeg flyttede til Malmö kom pakken af sig selv efter 14 dage. En lille håndbog over Sverige, med info om kulturer, skikke, helligdage, offentlige netværk m.m. En rigtig go´ lille bog at have liggende på das´et... :th2: Derudover var der en masse info på forskellige sprog - tyrkisk, arabisk, urdu m.fl.
fisker Besvaret June 13, 2005 Rapporter Besvaret June 13, 2005 Jeg bor osse i helsingborg, modtog den efter kort tid. Niff, du bor i ¨Bårslev, det er på landet, landposten, kan da ikke have den i sin taske, den vejer for meget. Karina Måske mit efternavn, der gjorde jeg fik den, det stammer fra polen? Men gå ned på rådhuset eller immigrationverket, og spørg efter den? Alt kan ikke klares via www. & Sunddebat, der skal osse være nogle udfordringer i at flytte til udlandet ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu