Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejza. Jeg er flyttet til Helsingborg i april og har for noget tid hørt at man kan få en slags "velkomstpakke" fra kommunen. Den skulle vist indeholde en masse praktiske oplysninger for os "udlændinge". Er der nogen som har fået sådan en og ved hvor jeg kan rekvirere den??

Besvaret

Jeg flyttede også til Helsingborg i april, men har heller ikke modtaget noget som helst fra kommunen. Hvis du finder ud af hvor man får den såkaldte "velkomstpakke" fra må du gerne sige til.....

Besvaret

Da jeg flyttede til Malmö kom pakken af sig selv efter 14 dage. En lille håndbog over Sverige, med info om kulturer, skikke, helligdage, offentlige netværk m.m. En rigtig go´ lille bog at have liggende på das´et... :th2: Derudover var der en masse info på forskellige sprog - tyrkisk, arabisk, urdu m.fl.

Besvaret

Jeg bor osse i helsingborg, modtog den efter kort tid. Niff, du bor i ¨Bårslev, det er på landet, landposten, kan da ikke have den i sin taske, den vejer for meget. Karina Måske mit efternavn, der gjorde jeg fik den, det stammer fra polen? Men gå ned på rådhuset eller immigrationverket, og spørg efter den? Alt kan ikke klares via www. & Sunddebat, der skal osse være nogle udfordringer i at flytte til udlandet ;-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...