Kenneth Skrevet June 12, 2005 Rapporter Skrevet June 12, 2005 er det kun min Telefin der ikke har virket sideni går aftes ?
Streton Besvaret June 13, 2005 Rapporter Besvaret June 13, 2005 nej, hvis du læser på deres site fortæller de også at de har haft problemer med deres ene server. Nu kan jeg godt ringe ud, men der kan ikke ringes til mig. Ret irriterende.
Kenneth Besvaret June 13, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret June 13, 2005 nej' date=' hvis du læser på deres site fortæller de også at de har haft problemer med deres ene server. Nu kan jeg godt ringe ud, men der kan ikke ringes til mig. Ret irriterende.[/quote'] ja det har jeg set nu.. men igen gik der en rum tid før der var noget info..
Thomas Besvaret June 13, 2005 Rapporter Besvaret June 13, 2005 Min virker stadig ikke, skifter til et andet selskab nu:(
andersen Besvaret June 15, 2005 Rapporter Besvaret June 15, 2005 Nu er mit bæger flødet over... skifter også nu...
Nif Besvaret June 16, 2005 Rapporter Besvaret June 16, 2005 Hmmm meget godt jeg lige læste dette. Sad lige og var ved at læse på telefins hjemmeside men tænkte lige at jeg villle læse her. Hvad har i så skiftet til. Jeg har også tænkt mig det der IP men læste bla. på siden at det kun var mellem telefins kunder man kunne ringe gratis. Jeg troede det var til alle der også havde det via nettet. Hvad skal man så købe. Så skulle det jo gerne være den samme udbyder alle valgte så det jo var gratis hele tiden !!!
Guest Trine Besvaret June 16, 2005 Rapporter Besvaret June 16, 2005 Hej Nif Jeg mener der er andre udbydere der har de der gratis aftaler der involverer andre end dem selv. Men min erfaring er at da jeg ikke kender så mange med IP telefon og da jeg betaler iøvrigt 7 øre til danske fastnet så det er nærmest gratis alligevel;) Jeg er iøvrigt tidligere Telefin kunde, opgav dem engang tilbage i februar efter over 1½ måneds venten på bedre tider, som du kan se er det vist ikke blevet bedre for dem siden. Mit valg faldt på Telsome, der udbyder samme tjeneste som Telefin til samme pris. Mine erfaringer er gode såvel stabilitet som service. Faktisk er deres kundeservice yderst velfungerende og kompetent. Som jeg husker det har andre gode erfaringer med Redspot men dem kender jeg ikke selv noget til. Good luck, iøvrigt var min telefonregning sidste måned på hele 47 kr plus de 30 i abonnement;)
Guest Supermule Besvaret June 16, 2005 Rapporter Besvaret June 16, 2005 Jeg bruger Redspot er og supertilfreds...
Nif Besvaret June 16, 2005 Rapporter Besvaret June 16, 2005 Super tak for svaret. Ved ikke hvorfor men herhjemme skal man helst snakke i telefon hele tiden. Og min ide var jo så at de kunne snakke sammen over IP og var jo så bare smartest når man nu var flere der alligevel skulle igang. Så kan jeg jo se nu at det ville have været lidt dumt at der blev bestilt 5 stk fra telefin sådan som der står om der herinde.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu