Guest carspar Skrevet June 16, 2005 Rapporter Skrevet June 16, 2005 I kan nu gå ned i Aldi (i DK) og købe en pakke til IP telefoni, tage den med under armen og gå hjem og starte. Se i højre side af www.unifon.dk Betaling for telefonien sker ved indbetaling over internettet, derfor er der ikke krav om en bestemt bopæl. Jeg har selv brugt det i 4 uger og er meget tilfred. Jeg har testet det for teleoperatøren Facilicom der driver det på Telias net. Jeg får ingen provision ud af at nævne det her.
Guest Supermule Besvaret June 16, 2005 Rapporter Besvaret June 16, 2005 Du kan da ringe gratis til hvilken som helst tlf i Skandinavien hos Redspot uanset om du sidder i Nord-Polen eller på Sydpolen....
Thomas Besvaret June 16, 2005 Rapporter Besvaret June 16, 2005 I kan nu gå ned i Aldi (i DK) og købe en pakke til IP telefoni, tage den med under armen og gå hjem og starte. Se i højre side af www.unifon.dk Betaling for telefonien sker ved indbetaling over internettet, derfor er der ikke krav om en bestemt bopæl. Jeg har selv brugt det i 4 uger og er meget tilfred. Jeg har testet det for teleoperatøren Facilicom der driver det på Telias net. Jeg får ingen provision ud af at nævne det her. Hvorfor anbefale noget der er mere forvirrende og dyrere end alt det andet vi har oppe til debat herinde???
Guest Supermule Besvaret June 17, 2005 Rapporter Besvaret June 17, 2005 Desuden må man jo nok erkende at der er en grund til at priserne på elektronik er så lave i Aldi... ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu