Puchen Skrevet July 13, 2005 Rapporter Skrevet July 13, 2005 hejsa, tja så må det jo være min tur. efter at have set alle de tidligere indlæg om emnet, er jeg ikke blevet klogere. det hænger nok sommen med at jeg absolut ikke kan finde ud af det nå, men jeg har kig på en lejlighed i Malmø, nærmere betegnet Fosiedal. der er 29 km hver vej. jeg regner med at det bliver toget der skal have lov at transportere mig, da jeg sidder med en luset elevløn. mit spørgsmål: ud af de 1310 kr det koster for et pendlerkort til toget, hvor meget kan jeg "få tilbage" håber ikke i river hoved af mig for spørgsmålet :) hilsen Erik
Guest Supermule Besvaret July 13, 2005 Rapporter Besvaret July 13, 2005 Ca. halvdelen sådan groft regnet...
Puchen Besvaret July 13, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 13, 2005 halvdelen..?? nu har jeg gået på opdagelse i den store ToldSkat jungle og jeg syntes at der står KUN 8 kr hver vej??
Nils Besvaret July 13, 2005 Rapporter Besvaret July 13, 2005 halvdelen..?? nu har jeg gået på opdagelse i den store ToldSkat jungle og jeg syntes at der står KUN 8 kr hver vej?? Ja, otte kroner hver vej hver gang og så det almindelige kilometerfradrag. Fradraget er ca. en tredjedel værd i rede penge - altså man tjener 100 kroner på et fradrag på 300 kroner.
Puchen Besvaret July 14, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 14, 2005 ok... nu for at få det skåret ud i pap :), der er 29 km hver vej, inkl broen. 16 kr pr. dag + 34 x 1,60kr eller kun de km der ikke er på broen? jeg ved det er idioti at spørge men jeg henviser til overskriften
Mic Besvaret July 14, 2005 Rapporter Besvaret July 14, 2005 Det stemmer. Ca. 70 kr. i fradrag pr. dag
Puchen Besvaret July 14, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 14, 2005 OK.. DET TROEDE JEG SKU IKKE.! jeg regnede med at når det var med tog blev man spist af med de 16 kr. and that's it. ikke noget med kilometerpenge på broen. men når man får 1,6 pr km udover tog-refusionen er det sku da OK..
Mic Besvaret July 14, 2005 Rapporter Besvaret July 14, 2005 Ja det ser meget godt ud, når man kan skrive ca. 30.000 kr (for mit vedkommende) på selvangivelsen...
Puchen Besvaret July 18, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 18, 2005 JA DET LYDER IKKE DÅRLIGT. det er sku ikk lige mig alt det der aministrative halløj. jeg vil helst have det hele på plads inden jeg begiver mig ud og køber et sted. der er bare så mange ting ting man skal være opmærksom på.. pyyyhaaa.. gad vide om jeg får gjort det. er der ikke et sted i KBH hvor de rådgiver folk der "flygter" fra Danmark?
jacob.hansen Besvaret July 18, 2005 Rapporter Besvaret July 18, 2005 Du kan få al den rådgivning du har brug for hos ØresundDirekt og SkatØresund som ligger på H.C. Andersensboulevard 5 www.oresunddirekt.com Jacob
Puchen Besvaret July 19, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 19, 2005 kanon! tak skal du have jakob.. ja og alle jer andre.. det er kanon med sådan et forum. når man er vildt tændt på ideen med at flytte hinsidan, men er ret så nervøs for alle de åndssvage ting man skal huske i forbindelse med flytningen. kanon :th2:
Guest Palle... Besvaret July 19, 2005 Rapporter Besvaret July 19, 2005 Hvordan kan du kun ha' 29 km hver vej ? Broen er ca. 20 km og der er jo liiidt vej i begge ender (af broen, altså). Jeg har 46 km hver vej = ca. 30700 DKK i fradrag
Gio Besvaret July 19, 2005 Rapporter Besvaret July 19, 2005 Arbejde i Kastrup, måske. Evt. Lufthavnen? ;)
Puchen Besvaret July 19, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 19, 2005 tja... Gio... der er ikke meget galt.. Kastrup ja.. jeg arbejder på Løjtegaardsvej i Kastrup.. så der er ikke så forfærdeligt langt :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu