Jump to content

Gør-det-selv værksted

Recommended Posts

Guest Palle...
Skrevet

Hejsa Er der nogle af jer der kender et GDS værksted, hvor man også kan leje værktøj ? Da mine mekanikere holder ferie, og jeg er ret træt af at min bil holder i garagen, så vil jeg lave den selv, men mangler lige steder... Nogle der kan hjælpe ??

Guest Palle...
Besvaret

Det skal iøvrigt være et sted med lift... Jeg skal ha' skiftet et forhjulsleje, og gider ikke ligge og rode på gulvet

Besvaret

Der ligger et ca. overfor Citröen i Malmö - på vejen fra byen ud mod Jägersro... Kan ik huske hvad det hedder, men på venstre side af vejen, lige før man kører "under" ringvejen...

Guest Palle...
Besvaret

Jeg skal bare bruge en kæmpe topnøgle-top... skal ha' lejet af drivakslen (centermøtrikken)... Det BØR være standard udstyr i et værksted... Såh... nu ved jeg hvad jeg skal bruge min lørdag formiddag på, tak for hjælpen

• 3 months later...
Guest -Martin-
Besvaret

Palle, fandt du nogensinde det omtalte værksted, for nu er jeg også på jagt efter et GDS...

Guest Palle...
Besvaret
Palle' date=' fandt du nogensinde det omtalte værksted, for nu er jeg også på jagt efter et GDS...[/quote'] Yessør... det ligger ved siden af dyrehospitalet, ved Fosieby afkørslen på ringvejen. Det er et MECA værksted, og der har 6-8 lifte og værktøj...
Guest -Martin-
Besvaret
Yessør... det ligger ved siden af dyrehospitalet' date=' ved Fosieby afkørslen på ringvejen. Det er et MECA værksted, og der har 6-8 lifte og værktøj...[/quote'] du har ikke en adresse, eller eventuelt et link så jeg kan se hvad tid de lukker i ugedagene?
  • 10 months later...
Besvaret
du har ikke en adresse' date=' eller eventuelt et link så jeg kan se hvad tid de lukker i ugedagene?[/quote'] Det er jeg også interesseret i. Ved nogen hvor længe de har åbent?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...