Sach Skrevet July 25, 2005 Rapporter Skrevet July 25, 2005 Lige et spørgsmål til alle jer som allerede har boet herovre et stykke tid. Mener tidligere at have læst herinde at man ikke kan ringe til et svensk nr, som begynder med (0)20 fra udlandet, er det rigtig?? Hvad gør I som så kun har dansk IP samt dansk mobil???? Har lige måtte skrive et fiktivt tlfnr for at kunne oprette mig inde hos Skandiabanken SE, fordi jeg ikke har fastnet, ville ikke godkende mit mobilnr og deres udlandstlfnr til kundeservice virker vist kun når man er kunde, hvordan skulle man ellers have en kode??
Sach Besvaret July 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 26, 2005 Ja, men det er jo lettere, hvis man ikke behövede at skulle finde sådan én
Gio Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 De få gange det er nødvendigt, så er det vel en ok option?
Guest carspar Besvaret July 27, 2005 Rapporter Besvaret July 27, 2005 :) De har alle et andet nummer, så jeg finder dem på nettet, eventuelt sender jeg en mail til deres kundeservice og beder om et ikke 020 nummer. 020 er et frikaldsnummer det er derfor det er begrænset til sverige.
Sach Besvaret July 27, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 27, 2005 Takker, jeg må vist bare ty til et svensk taletidskort.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu