Sony Skrevet July 26, 2005 Rapporter Skrevet July 26, 2005 Jeg er netop flyttet til malmø og vil gerne have internet i lejligheden. Men problemet er at jeg intet ved om hvad jeg skal gøre. Skal jeg kontakte foreningen med henblik på dette? kan de tilbyde nogle internetudbydere? eller skla jeg selv finde en? og findes der et sted hvor man kan sammenligne de forskelliges priser? Jeg er ikke så god til det her, så jeg håber I vil hjælpe mig. Mvh Sony
Sony Besvaret July 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 26, 2005 Det skal lige siges at jeg har kigget nogle af de andre emner igennem, relateret til dette. Men jeg finder det ret forvirrende og har derfor oprettet et nyt emne for at få nogle konkrete svar.
Gio Besvaret July 27, 2005 Rapporter Besvaret July 27, 2005 Ofte kan foreningen tilbyde noget - andre gange kan du få det via dit kabel-tv - men mest normalt er at du selv bestiller hvad du har lyst til, og får det leveret via dit telejack. www.bredbandsbolaget.se (som opkøbte Bostream for nylig) er en af de absolut største udbydere af Internet i Sverige, og plejer gerne at kunne trylle nogle bits ud af væggen. Alternativt er der selvf. Telia - som du i 90% af tilfældende skal have fastnet-abb. hos alligevel, hvis du skal have dit Internet over deres kobber/telefonstikket.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu