ulmus Besvaret June 11, 2007 Rapporter Besvaret June 11, 2007 Det er fordi, det ikke hedder FalsterbRo, men Falsterbo. ;)
Nif Besvaret June 11, 2007 Rapporter Besvaret June 11, 2007 I Helsingborg ligger der også en ret ok strand. Langt bedre end fx. Hornbæk som er meget kent i Nordsjælland. Lækkert sand. Bilen kan holde 50meter derfra. Der er Vollynet og en strandbar lige i sandkanten.
Pede Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 :th2: Falsterbo Stradbad - havde ikke fundet det hvis ikke jeg havde læst om det her. Skønt område og fantastisk strand - ingen sten i sandet og rent vand uden tang (indtil videre). SKønt skønt. Pede
koustrup Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Er der nogle af dem som er er "gode" (hvis) bus forbindelser til, for os som ingen bil har?
ulmus Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Er der nogle af dem som er er "gode" (hvis) bus forbindelser til' date=' for os som ingen bil har?[/quote'] Der går en bus fra Malmö til Falsterbo strandbad. Og så er der jo en udmærket strand ved Ribersborg i Malmö.
koustrup Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Der går en bus fra Malmö til Falsterbo strandbad. Og så er der jo en udmærket strand ved Ribersborg i Malmö. Super, tak for det Ulmus - jeg vil straks finde den :-)
Jeppe Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Jeg ved ikke om det er den samme i snakker om når i nævner Falsterbo, men vi var ude på Skanör havn her forleden og fandt ud af der er den lækreste strand lige til venstre for havnen. Der ligger også en restaurant midt på stranden hvilket ser rigtig godt ud. Jeg vil mene at skanör strand læner sig opad noget som Dueodde strand kvalitet... :th2: Den skal vi ihvertfald prøve snart...
michael og carina Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Vi var på Skanör strand i søndags, rigtig fin strand og masser der var ude og bade. Købte nogle rigtig lækre røget makrel samt noget lakse og rejesalat med fra et røgeri der ligger dernede. Hold k... det var godt. Har hørt der også skulle ligge gode bademuligheder omkring Lomma?? Nogen der kender noget til det, det er lidt langt og køre til Falserbo eller Skanör hvis man vil på standen. Hvordan er det med hundene på stranden, for i DK må de ikke være der om sommeren, men har set masser der havde deres hunde med i vandet, når man kører derned af??
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu