Smølfine Skrevet August 1, 2005 Rapporter Skrevet August 1, 2005 Hej allesammen. Ville høre om der er nogen af jer som er medlem af en sejlklub i Malmø eller omegnen og kunne hjælpe mig lidt på vej? Jeg har sejlet stort set de fleste bådtyper op gennem 90'erne og sidst katamaran (TopCat og Formula 18). Desværre har jeg pga. studie og arbejde måtte opgive min hobby de sidste par år, men savner nu virkelig at komme på vandet igen. (Specielt når man hver dag kører over skønne øresund). Det ville være super, hvis der var én/nogen af jer, som kunne tage mig i hånden og hjælpe mig med at skabe kontakt i en sejlklub, eller endnu bedre, hvis der er en som har lyst til at danne makkerskab med mig på f.eks. en katamaran (Hobie Tiger ell. lign.). Evt. bare som gast på jeres båd i til kapsejladser osv. ALT har interesse - bare for at komme igang igen. Mange hilsner Smølfine :)
Christian-SVE Besvaret August 1, 2005 Rapporter Besvaret August 1, 2005 Gastliste ved MSS, Limhamn Pröv Malmö SegelSällskap i Limhamn. De har en "gastliste", på hvilken man kan skrive sit navn og telefonnummer. Hvis man er heldig ringer det så nogen med båd og tar deg med! Men altså....den der gastliste den ser p.t. lidt gammel ud...... Så mit tips er at du skriver selv en lille notis og sätter den på "anslagstavlan" (eller hvad dét nu hedder på dansk!), så er jeg helt sikker på at nogen kontakter deg! / Christian... ...der salgte sin båd det sidste år!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu