Jump to content

A-Kasse

Recommended Posts

Guest Thomsen
Skrevet

Er der nogen som kan hjælpe mig???? Har ledt mrd lys og lygte efter en a-kasse i Malmö, og kan kun finde HTF, kan det virkelig passe? og dem kan man kun besøg om onsdagen....Hmm Det er alt for svært at finde ud af hvordan tingene foregår her i Sverige, ville være fedt hvis der var nogen som kunne hjælpe mig:-)

Guest Thomsen
Besvaret

A-kasse Hej Mette Er medlem af en dansk A-Kasse, men tak for det:-) vil bare gerne vide hvor i Malmö der ligger en A-Kasse????

Guest Thomsen
Besvaret

A-Kasse Tusind tak for hjælpen, Jeg prøver at kigge lidt på siden:-)

Besvaret

Altså, det findes ikke nogen "a-kasse" placered i Malmö eller sådan, kun Arbetsförmedlingen. A-kasserne er centralt placerede oppe i Sthlm, men generellt kan man sige, at hvis du er akademiker, er det så AEA, Akademikernas Erkända Arbetslöshetskassa, du skal kigge närmere på. AEA er tät bundet sammen med fagforeningen SACO, altså Sveriges Akademikers CentralOrganisation, men igen, hvis det specifikt er a-kassen du vil etablere kontakt med, er det så direkt til AEA du skal vende dig. www.aea.se / C.

Guest Thomsen
Besvaret

A-Kasse Hej Christian Tak for din hjælp. Men har fundet ud af at der ligger en A-kasse i Malmö, den hedder HTF og ligger på Föreningsgatan, jeg vil prøve at tage derop og høre hvad de har at sige:-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...