APGraph Skrevet August 1, 2005 Rapporter Skrevet August 1, 2005 Hey All er der nogle som kan anbefale en tandlæge her i malmø, jeg tænker bare på standard halv årlige check. måske en tandlæge som kender til danskere i forvejen. Nu man bor her over kan man jo ligeså godt, benytte sig af de billige tandlæger her over kontra DK, selv om det bare er et lille check
dan Besvaret August 2, 2005 Rapporter Besvaret August 2, 2005 Tandlæger i Sverige er ikke billige på de almindelige årlige tjek. En klinikassistent fortalte mig at staten ikke yder tilskud til årlige tjek, som det er tilfældet i DK. Til gengæld ydes store tilskud til større behandlinger, som der ydes mindre til i DK. Så de store ting i Sverige og de små ting i DK.
swoop Besvaret August 2, 2005 Rapporter Besvaret August 2, 2005 Vi benytter Anna Bazala, som har adresse på Kapellgatan 10 i Malmö. De er vant til danskere og er vildt søde, selv for en skrækslagen en som mig. Jeg har været der oppe flere gange, og aldrig har der været stress eller jag. De tog den tid, der var nødvendigt. Om de er billige eller ej aner jeg ikke, men venligheden er mere end nok for mig.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu