Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa! Min kæreste er i den heldige situation at han er kommet i betragtning til drømmejobbet i det sydlige af Tårnby, MEN... den kommende arbejdsgiver har tidligere haft ansatte fra Sverige og han har desværre erfaret at det ikke er særlig godt hvis togene er forsinkede eller aflyste... Han skal være der klokken 7 om morgenen.. Nogen der kan hjælpe??? :love2:

Besvaret
Hejsa! Min kæreste er i den heldige situation at han er kommet i betragtning til drømmejobbet i det sydlige af Tårnby, MEN... den kommende arbejdsgiver har tidligere haft ansatte fra Sverige og han har desværre erfaret at det ikke er særlig godt hvis togene er forsinkede eller aflyste... Han skal være der klokken 7 om morgenen.. Nogen der kan hjælpe??? :love2:
Hvad med at tage et tidligere tog???
Besvaret

Kan du så selv komme på andre og bedre forslag?? I kan jo også købe en kajak og ro frem og tilbage, men hvad så hvis I bliver sejlet ned af en løbsk russisk olietanker!!?? Køb en bil eller tag et tidligere tog - andet er der ikke at gøre....!

Guest Supermule
Besvaret

Hehe, good one... Er du stadig tilfreds med håret??? ;) jeg kan hjælpe torsdag og fredag i ulige uger, da jeg skal ned til Roskilde med junior. Dog vil det undre mig såre, hvis der ikke er nogen herinde der pendler på det tidspunkt. De fleste der arbejder nord for KBH, kører ca. 06.30 for at undgå myldretiden.

Guest Palle...
Besvaret

Togene kører hvert 20. min. fra kl 5.11. Det burde nok kunne lade sig gøre at finde et tog, så man kan være i Tårnby kl.7 Iøvrigt er det vist længe siden togene har været forsinket. Ihvertfald om morgenen. Den sidste måned (mininum) har det været på Svårgertorp 100% til tiden. Ihvertfald de afgange jeg har løbet efter .... Man kan jo også komme for sent når man har bil. Skidtet kan bryde ned, man kan sove for længe (som vel er den mest "kendte" grund til at komme for sent ?) Altså, planlægning... op 20 min tidligere, så er han jo aldrig forsinket vel ?? Det er da virkelig ikke noget at gøre et problem ud af... held og lykke med jobbet

Besvaret

TUSIND TAK BRIAN! Nogle gange aner jeg ikke hvad der går glat for folk herinde... der burde være et surt opstød forum hvor de kan komme af med det hele... For det her er da samkørselstråden, ik? Jeg tror måske vi har klaret den med turen over bæltet, der er en venlig person der kører igennem hver dag som også kan have ham med.. Men ellers er det sødt af dig! Jeg er bare så glad for manken, din kone er super og det var ikke sidste gang hun kommer her... Ser fuldstændig super ud til at begynde på jurastudiet her om en måned! Så en ordentlig tak til hende!

Besvaret

Er det her ikke samkørselstråden? Hvis det er, så skriv venligst hvis I har BRUGBAR INFO om nogle der kører over broen og stop jeres belærende pjat... Man skulle tro man befandt sig på gul stues debatforum... Vis jer da for f... som voksne mennesker i stedet for jeres latterlige kommentarer... Jeg spurgte om samkørselsmuligheder og ikke om andet... Vi har været igennnem de forskellige muligheder og den her fandt vi bedst... Så hvis I ikke har noget godt at sige så lad være med at sige noget!!! Gad vide om de andre der søger samkørselspartnere er igennem samme latterliggørelse?? Er det her en skide optagelsesprøve?? Lad venligst de voksne mennesker komme til tastaturet...

Guest Palle...
Besvaret

Såså madsen... Nu er det jo ikke verdens sværeste ting at komme til Tårnby. Jeg tror med garanti at I vil opleve størrere ureglmæssigheder ved samkørsel, end at ta' toget fra Centralen. Altså, en afgang 20 min. tidligere end "nødvendigt", så er i ude over problemet. Det var vel noget andet hvis han skulle til Næstved...

Besvaret

... skrev tydeligt hvad vi ønskede og havde ikke behov for at få foreslået kanoer eller at flytte tilbage til DK... havde på fornemmelsen at de mennesker der søgte samkørsel kunne kontaktes herinde... ellers ville vi skrive om hvad folk kunne foreslå? Hvad jeg har læst ud af de andre tråde så er DET HER under samkørsel at folk mødes? Så fis nu af Thomas og lad os klare det her alene uden dine latterlige kommentarer, tak!

Besvaret

Der er da ingen indlæg herinde der fortjener at blive kaldt latterlige--- og hvad er det latterlige i at spørge om samkørselsmuligheder? Det er måske ikke relevant for dig og derfor burde du måske blande dig udenom?

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
  • Tilføj...