thomas_lund Skrevet August 5, 2005 Rapporter Skrevet August 5, 2005 Jeg har lige fået meldt mig ind i den svenske Porsche klub, og wow. Det er satme en organiseret klub med masser af møder + track events. En del af materialet var en oversigt over forsikringernes dækning ved banekørsel. I den henseende vil jeg lige spørge en venlig sjæl om hjælp til oversættelse. Hos SalusAnsvar (som jeg har) står der: "Salus Ansvar undantar bara tävlingskörning och träning för tävling" Er der en som gad hjælpe med en oversættelse?
Nils Besvaret August 5, 2005 Rapporter Besvaret August 5, 2005 "Salus Ansvar undtager bare væddeløbskørsel/kapkørsel eller træning til væddeløbskørsel/kapkørsel."
thomas_lund Besvaret August 5, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 5, 2005 Jeg takker mange gange. Hvilket jeg ville tyde som, at hvis man kører med instruktør for at lære bilen at kende (og ikke tager tid), så burde kaskoforsikringen gælde. Jeg kan lige informere, at Folksam har samme formulering som Salus. IF har en selvrisiko på 15k ved Porsche Club Sverige arrangementer. Länsförsäkringar dækker ikke og Trygg Hansa ej heller.
Peter H. Besvaret August 5, 2005 Rapporter Besvaret August 5, 2005 Hmmm ta ikke fejl, det er meget svärt at få bilen däkket hvis du köre galt på en bane... Det enste sted hvor du er sikker på at väre forsikeret er på ringen i Tyskland da det er alm vej :) Sidste år da jeg havde min 996 og var på knutstorp var der en 996 gt3 der körte af, han skulle selv betale og der löb skaden op på 160,000+ sek.. det er også derfor jeg skal ha mig en bane bil :).. er der nogen der har en tilsalg :)
thomas_lund Besvaret August 5, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 5, 2005 Det tror jeg gerne Peter. Man skal sikkert bevise en del for at de æder den. Men når nogle af selskaberne skriver som de gør i deres police vs. helt at fraskrive sig det, så er jeg lidt mere tryg. Arrangementet skal nok foregår lidt i faste rammer - f.eks. under Porsche Club sammenhæng eller lign kunne jeg forestille mig. Men nu når du spørger - jeg har en 944 fra 86 som jeg skal af med ;-) Den skal lige på svenske plader, og så er den klar til banen!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu