thomas_lund Skrevet August 8, 2005 Rapporter Skrevet August 8, 2005 Nogen der kan anbefale en, som kan fælde træer? Vi har et stort dødt bøgetræ, som skal fældes. Vi bor mellem Malmö og Vellinge. Hilsen Thomas og Lone
Guest Supermule Besvaret August 8, 2005 Rapporter Besvaret August 8, 2005 Det kan jeg da godt... Skal træet køres væk bagefter eller bruger i det som brænde??
thomas_lund Besvaret August 8, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 8, 2005 Det lyder jo godt....... Jeg tror at træet skal køres væk bagefter, men det er ikke helt klarlagt endnu. Måske du selv er interesseret i brændet ? Måske du skulle komme og kigge på træet først? Det er et stort træ med "store arme", så jeg vil mene, at det skal skæres i etaper. Har du overvejet en pris ? Hilsen Lone Det kan jeg da godt... Skal træet køres væk bagefter eller bruger i det som brænde??
Guest Supermule Besvaret August 8, 2005 Rapporter Besvaret August 8, 2005 Hej Lone. Nej prisen bliver fastlagt når jeg har set træet...
thomas_lund Besvaret August 8, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 8, 2005 Prøv at ring til mig: 0045 31 71 30 08 Så kan vi aftale nærmere. Lone Hej Lone. Nej prisen bliver fastlagt når jeg har set træet...
thomas_lund Besvaret August 8, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 8, 2005 Ok, slå på tråden..... så kan vi arrange tid og sted Lone Det bliver iaften... :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu