Toft Skrevet August 9, 2005 Rapporter Skrevet August 9, 2005 Så har jeg med posten lige modtaget en check på 226 SEK fra Skatteverket!?!? Øøøh altså, der følger ikke nogen forklaring med, bare en check... Og jeg har sgu da ikke betalt skat her i landet... Aner ikke hvad fanden det er for en check... Men kunne de så evt ikke have sendt en lidt større check, end 226 SEK, nu når de er så gavmilde Nåh, men tak Andre der har prøvet noget lignende?
Homer Besvaret August 9, 2005 Rapporter Besvaret August 9, 2005 Tillykke!! Lad nu være med at bruge alle pengene på én gang!!!
anton Besvaret August 9, 2005 Rapporter Besvaret August 9, 2005 Dejligt koncept med ikke at betale skat i Sverige, men alligevel få penge tilbage! Folket kræver humle på Torget! Toft og Skatteverket har åbenbart penge nok!
Guest Supermule Besvaret August 9, 2005 Rapporter Besvaret August 9, 2005 Hmmmm, sender dem lige mit kontonummer.... 2 sek.... ;)
thomas_lund Besvaret August 9, 2005 Rapporter Besvaret August 9, 2005 Slaraffenland!!! Glæder mig allerede til skatteopgørelsen næste år :-D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu