Babak Skrevet August 10, 2005 Rapporter Skrevet August 10, 2005 Vi overvejer at flytte til Malmø og bygge et hus. I den forbindelse vil jeg høre om der er nogen der har erfaringer med LB Hus AB? LB Hus AB
Guest KimSverige Besvaret August 10, 2005 Rapporter Besvaret August 10, 2005 Bygge hus Hej Vi har ikke erfaring med LB-hus, men vi har lige fået bygget et nyt stenhus af Roxistenhus og vi har været godt tilfredse. Du kan se mere www.roxystenhus.se og vores hus hedder Villa Mette. Skriv gerne hvis du er interesseret i at bygge et stenhus og er nysgerrig om de erfaringer vi har. Mail kim1000@gmail.com Med venlig hilsen Kim
Malezar Besvaret August 11, 2005 Rapporter Besvaret August 11, 2005 Dødt Link. :( FAndt det på http://www.roxistenhus.se/v2/index.php i stedet for :)
Nils Besvaret August 11, 2005 Rapporter Besvaret August 11, 2005 På Vi i Villas forum giver et par "gnällspikar" ondt af sig om LB Hus http://www.viivilla.se/diskussionShow.asp?show=20141&direct=&group=10 Det er ikke sikkert, det taler imod LB Hus, at der er to utilfredse kunder. Hvis køberen ikke ved, at der ikke indgår kloaktilslutning så burde han måske have undersøgt sagen lidt bedre. Jeg har ikke selv taget turen, men så vidt jeg har opsnuset rundt omkring, er den klassiske problemstilling inden for moderne svensk husentreprise hvad indgår? Det er nok en god ide, at være opmærksom på, dels hvad man skriver under på, at der indgår, og dels om ændringer/specielle løsninger, man aftaler, opfattes som ekstraarbejder. Forsigtighed tilrådes. vh Nils, husejer
Guest Rasmus Nielsen Besvaret January 11, 2006 Rapporter Besvaret January 11, 2006 LB-hus Hej Vedr. LB-hus så anvendes deres huselemter faktisk af et firma i Danmark, nemlig Bovik Træhuse. Vi er selv ved at bygge med Bovik. Vi synes selvfølgelig at det lyder godt, det LB-hus tilbyder, og vores byggesagkyndige har da heller ikke haft noget teknisk at indvende. I Sverige er det jo et stort foretagende, og det borger jo for noget, men et godt råd hvis man skal bygge er: skriftlige aftaler om ALT. Man kan ikke bygge et hus med tillid. Der skal være rene linier. rasphiniel@yahoo.com
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu