thygesen Skrevet August 10, 2005 Rapporter Skrevet August 10, 2005 Hejsa.. Var der nogen der kunne være friske på at tømme et par (eller flere) øller på lørdag d. 13/8 om aftenen? Det kunne jo munde ud i en bytur.. jeg er rimelig frisk og jeg vil også gerne lægge min lejlighed til.. Jeg bor i Söderkulla.. Skriv hvis i er friske.. Så kan vi aftale nærmere fredag..
Guest Trinity Besvaret August 11, 2005 Rapporter Besvaret August 11, 2005 Kunne sagtens være interesseret gamle dreng... Gået på ferie fra i dag :)
aj Besvaret August 11, 2005 Rapporter Besvaret August 11, 2005 Hey Martin. Jeg har sådan set en aftale, men det kan godt være jeg kan slippe ud af den. Jeg slår lige på tråden hvis det går. Hvis ikke må I i hvert fald have det muntert.
thygesen Besvaret August 11, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2005 hmm.. jeg har selv fået nogle planer lørdag.. men jeg er altså frisk nok på det, fredag i stedet for??? altså i morgen.. nogen der er friske nok?
SørenBirk Besvaret August 12, 2005 Rapporter Besvaret August 12, 2005 Jeg er da frisk Hvad tid og hvor?
thygesen Besvaret August 12, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 12, 2005 Det virker ikke som om der er super meget stemning for det.. så jeg tror desværre jeg aflyser det denne gang.. lider åbenbart også stadig lidt af jetlag.. sorry.. jeg lover at arrangere noget igen snart..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu