Madsen Skrevet August 11, 2005 Rapporter Skrevet August 11, 2005 ... Nu har der været meget snak om IP telefoni og jeg har lige lidt erfaringer om Jubii GoIP som jeg gerne vil give videre for at hjælpe andre... Vi bestilte 2 mrd før vi rejste til Sverige og de lovede at der ville gå 7-8 hverdage inden levering. Da der var gået 14 kontaktede jeg dem da pengene var hævet men vi stadig ikke have modtaget noget. I 1½ måned snakkede jeg næsten i telefon med dem dagligt hvor de hver dag lovede at sende IPboksen samme dag, men den kom først kort inden vi flyttede. Vi fik det hele op at køre og Jubii snakkede om at de ville vende tilbage til os vedr. kompensation... Jeg havde jo snakket med dem fra min mobil næsten hver dag, da de aldrig ringede tilbage... Vi flyttede og opdagede hurtigt hvor dårligt det hele fungerede. Det er utrolig ofte at det ikke fungerer, der er meget forsinkelse og nogle gange er det umuligt at komme igennem... og jeg kunne blive ved... Da vi havde boet her en månedstid skriver jeg ( for jeg ved ikke hvilken gang ) en e-mail til dem om at nu fungerer det ikke igen. En uges tid efter er der svar hvor de undskylder og forklarer problemerne som tekniske. Udfra mailen kan jeg se at servicemedarbejderen arbejder for debitel (!) og at det er en af dem jeg snakkede med rimelig ofte... Så jeg skriver tilbage til ham for at høre om kompensationen og hvad debitel har med Jubii IP at gøre... Han svarer at de kan tilbyde 50,- i kompensation... og det med debitel svarer han ikke på. Jeg har prøvet at undersøge hvordan tingene hænger sammen, men har ikke kunnet finde nogle svar... Desuden sagde jeg til ham at han bare kunne droppe de 50,- da det var noget af et latterligt beløb... Så et god råd: Hold jer langt fra Jubii GoIp!! Det er billigt, men ikke det værd!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu