ccdj Skrevet August 17, 2005 Rapporter Skrevet August 17, 2005 ifølge en tysk undersøgelse..... MEN who drive a Porsche are most likely to cheat on their wife, according to a new poll. Researchers found that almost half of men who own one of the high-performance motors admitted to being unfaithful. BMW drivers came second in the poll for German magazine Men's Car, with 46% going behind their partner's back. Hmmmmmm......Mon der kan være noget om snakken???? *LOOOOL* Smil fra Christina
Guest Supermule Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Rigtige mænd har én stjerne i sengen, én i røven og én på køleren... ;)
Peter H. Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Godt man ikke har sådan nogle smarte biler
Peter H. Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Brian: er en stjerne i sengen.... og har også en i sengen :):)
Gio Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Står der noget om folk der kører Mazda!? :p
NGO Besvaret August 19, 2005 Rapporter Besvaret August 19, 2005 Tja, det kan jo så betyde en af 3 ting. 1. At mandlige Porsche/BMW ejere nogle større swin end købere af andre mærker. 2. At de mere ærlige end andre når der skal svares på spørgeskemaer. 3. At de syntes det er smart at være "playere" og derfor lyver sig til større lagenaktivitet. Personligt hælder jeg nok mest til nr 3. :)
Guest Palle... Besvaret August 19, 2005 Rapporter Besvaret August 19, 2005 Personligt hælder jeg nok mest til nr 3. :) Personligt hælder jeg til, at det er fordi de kan Det er sgu nok halvsvært at score i en Kia ???
Guest jxhab Besvaret August 19, 2005 Rapporter Besvaret August 19, 2005 Personligt hælder jeg til, at det er fordi de kan Det er sgu nok halvsvært at score i en Kia ??? Jeg er helt enig. Det må da være fantastisk at have råd til sin drømmebil, hvad end det så måtte være =)
BS Besvaret August 20, 2005 Rapporter Besvaret August 20, 2005 Det er sgu nok halvsvært at score i en Kia ??? Med mindre hun læser et eller andet kreapis på RUC og går i velour heldragt. Så har du sikkert en ret god chanse derude
Guest Supermule Besvaret August 20, 2005 Rapporter Besvaret August 20, 2005 Ja eller har en lille undskyldning af en gravhund med flyveører....*skrattar*..... Jeg kan også andre svenske ord.... ;)
Gio Besvaret August 20, 2005 Rapporter Besvaret August 20, 2005 Med mindre hun læser et eller andet kreapis på RUC og går i velour heldragt. Så har du sikkert en ret god chanse derude Hov hov...kan da godt være indpakningen er lettere kedelig - men du véd da ikke hvilken lille djævel der muligvis gemmer sig derunder, medmindre du giver det en chance ;)
BS Besvaret August 20, 2005 Rapporter Besvaret August 20, 2005 Hov hov...kan da godt være indpakningen er lettere kedelig - men du véd da ikke hvilken lille djævel der muligvis gemmer sig derunder' date=' medmindre du giver det en chance ;)[/quote'] Enig. Skulle bare af med nogen af alle mine fordomme mod folk der læser på RUC
Gio Besvaret August 20, 2005 Rapporter Besvaret August 20, 2005 Årsfesterne på RUC er IKKE Kedelige, skal jeg hilse og sige! ;)
Guest Supermule Besvaret August 20, 2005 Rapporter Besvaret August 20, 2005 nej.... men puha hvor stiller de mange krav bagefter.... ;)
BS Besvaret August 20, 2005 Rapporter Besvaret August 20, 2005 Årsfesterne på RUC er IKKE Kedelige' date=' skal jeg hilse og sige! ;)[/quote'] Been there, done that, bought the f..... t-shirt
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu