thomas_lund Skrevet August 23, 2005 Rapporter Skrevet August 23, 2005 Sådanski Så er Arrie endelig dukket op på radaren mht bredbånd, da Sydkraft er færdig med at grave fiber ned i markerne i uge 39. Stor glæde - eller? Nu kan man endelig nyde rigtig svensk bredbånd. Checker priserne på http://www.sydkraftbredband.se/ 10 mbit ned, 0.7 mbit ned. ~2500 i etablering og ~1000 / måned. Lidt dyrt, men ok. Der er måske max 40-50 huse her, så bare det de gider grave fiber ned skal de have betalt en smule på. Så kontakter jeg dem, og siger - jeg er klar! 1 stk kunde til 10 mbit, men jeg skal lige have en fast IP, så jeg kan knalde min server op herhjemme. Så kom priserne..... Avtalstid: > > 1 år Installationsavgift 9800 kr > > 2 år Installationsavgift 4900 kr > > 3 år Installationsavgift 0 kr > > > > 2Mbit/s in och 1Mbit/s ut-1860kr/mån > > 5Mbit/s in och 2Mbit/s ut -3360kr/mån > > 10Mbit/s in och 2Mbit/s ut -4980kr/mån WTF!!!!! De må satme have spist søm. 1 stk fast IP og lidt ekstra båndbredde op fik lige priserne til at triples. Er der nogen af jer derude, som har siddet i samme situation? Alle andre selskaber har meldt pas i Arrie, så hvad fanden gør man. Nogen erfaringer med Sydkraft Bredbånd? (De sælger kun til firmaer - ikke private)
Guest Supermule Besvaret August 23, 2005 Rapporter Besvaret August 23, 2005 Hej du Har været det samme igennem med telia... en Prolane til 5500 pr måned for 2 mbit + moms. de var nogle kvajpander og opsagde mit abb ve den fejl... Det sagde jeg ja tak til! :) Mit bedste bud til dig er følgende: Gå rundt i nabolaget og hør om der er nogen der er frisk på en deler. På den måde kan du nedbringe omkostningerne noget... hvis det er firmaet der betaler, så er nettoudgiften ikke så stor og der er ikke så mange der skal dele. Men som sagt, Sydkraft sælger ikke til private, men det gør BBB(bredbandsbolaget). Tjek evt dit tlfnr på deres hjemmeside www.bredband.com Hvis i ikka har fastnet, så tjek naboens nr... ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu