Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey All hvem kender et vid under middel til at fjerne alle de insekter som man køre ind i hver gang man køre over broen, eller hvad gør i for at fjerne dem igen. jeg køre frem og tilbage hver dag i min BMW Z4 og fronten har bestemt set bedre ud, uden alle de insekter på den. godt nok får den lidt på speederen ind over, så insekterne skulle ikke mærke noget, hvis nu der sidder en far dyrenes beskyttelse :-) Håber at høre fra jer, jeg har efter hånden prøvet lidt af hvert som kan købes på tankstationer men syntes ikke helt jeg har fundet mirakel midlet.

Besvaret

Det bedste middel er et slags dækken du kan købe som har form som bilens snude! Har set dem i USA men mon ikke de kan købes et eller andet sted her også! Et andet godt middel er masser af tålmodighed. Man ligger et badehåndklæde gennemvædet i meget varmt vand på området og lader det ligge et godt stykke tid, så skal de sataner nok slippe grebet! De sidder lige så godt fast på visiret når man kører MC!! Og de smager ikke godt!!!

Guest Supermule
Besvaret

Hehe... Ved bauhaus er der er DIY vaskestation. Der kan man højtryksrense bilen for insekter... Det virker skide godt!

Guest Palle...
Besvaret
Hey All jeg køre frem og tilbage hver dag i min BMW Z4 og fronten har bestemt set bedre ud, uden alle de insekter på den.
Hvordan tror du man ser ud når man kører mc ?? Blod fra 600.000 myg har det med at ændre farven på ens jakke og mc... super lækkert :eek: Desuden er er myg endnu sværrere at fjerne fra køler, bremser, kåbe deslige end det er at vaske en frontklap på en bil. Findes der ikke et middel til at udrydde myg, så'n generelt ?? :D
Guest Supermule
Besvaret

Det er hvad jeg får når jeg klikker på link'et... Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14' You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1 /mallar/l_artmall.asp, line 34

FDM lavede en test for nyligt hvor de prøvede diverse insekt-fjerner-midler og Turtlewax Insect Remover var en klar vinder... http://www.seab-ab.se/mallar/l_artmall.asp?id=223&art=653&sida=
Besvaret
FDM lavede en test for nyligt hvor de prøvede diverse insekt-fjerner-midler og Turtlewax Insect Remover var en klar vinder... http://www.seab-ab.se/mallar/l_artmall.asp?id=223&art=653&sida=
Den købte vi.. den er sindsygt klisteret og klam men virker rigtig godt (tror de er den Peter H taler om, den skal kun sidde på 30 sek). Men husk også at se myggene fra den positive side.. i øjeblikket er det umuligt for politiet at tage os i fartrazzia.. nummerpladen er simpelthen ikke synlig;)
Besvaret
Det er hvad jeg får når jeg klikker på link'et... Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14' You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1 /mallar/l_artmall.asp, line 34
Hmm - det er fordi man skal have en session på serveren før man kan se nogen undersider... smart smart *host*. Nåmen så skal du ind på http://www.seab-ab.se/ og vælge Produkter, TurtleWax, Rengöring og så scrolle lidt ned i listen, så finder du den...
Guest ThomasO
Besvaret

Turtle Wax Insect remover er guld. Men det er hylende dyrt i længden. Så jeg købte en almindelig 1.1 L Gardena tryk pumpeflaske i Bauhaus. Hælder så en ret stærk (mindst 5-6spk) mængde autoshampoo i, og resten vand. Det skummer og binder godt til dyrene inden vask, og løsner kadaverne godt, giver gerne forruden, dæksider og fælge en tur med dette og en autobørste inden vask. En tur rundt med sprøjten, og så en tur rundt med børsten + sprøjte når det har løsnet lidt. Anvender det også til fælgene, det virker udemærket. Kan ikke huske hvad autoshampooen hedder, men det er en grøn shampoo der lugter helt vildt af æbler. (Meget præcist ikk) Om vinteren hvor der ikke er fluer, giver jeg den noget affedter i for at løsne vejsaltet inden vask. Men det må ikke sprøjtes på ruderne, det udtørrer gummi listerne vildt, og så giver det meget grimme striber på sideruderne. Dækkene tager ikke skade. Det er hvad jeg gør....

Besvaret
Findes der ikke et middel til at udrydde myg' date=' så'n generelt ?? :D[/quote'] Tja efter vi havde en storm på 65 knob heroppe har vi ikke set skyggen af myg lige siden. så du kan jo bede en bøn til vejrguderne :D
Besvaret
Ja' date=' det må være skønt at slippe for at fjerne døde myg fra slædehundene :p[/quote'] Så har vi så mange andre glæder, som fx den første nattefrost inat og lovet snevejr på søndag :scared: Cant wait :th2:
Guest Palle...
Besvaret

Totalt OT Hvorfor er du depoteret på Grønland ? Det er da vel ikke noget du selv har meldt dig til ?? Har du voldtaget små drenge og blevet sendt væk, eller ??

Besvaret
Totalt OT Hvorfor er du depoteret på Grønland ? Det er da vel ikke noget du selv har meldt dig til ?? Har du voldtaget små drenge og blevet sendt væk, eller ??
Er skam helt frivilligt :confused: Fik muligheden for at komme herop på basen og arbejde med fuel som jeg har gjort i dk. Så tænkte jeg det kunne være "cool" at prøve at arbejde i arktisk klima og se hvordan det er. Indtil videre er det total iorden! Bortset fra 18 årige knægte der er politifolk der render rundt med m96. De er bindegale de amerikanere. Hvis du skulle have lyst har jeg lagt en masse billeder jeg har taget heroppe ud på www.arcticphoto.dk
Guest Supermule
Besvaret

Er der lifter og pister deroppe???? Der ser frygteligt koldt ud.... :(

Besvaret
Er der lifter og pister deroppe???? Der ser frygteligt koldt ud.... :(
Ja vi har vores egen lift og piste heroppe. Der er dog ved at blive anrettet en ny. Men det er først til foråret det er muligt at bruge den..desværre Her er dog ikke så koldt endnu. I dagtimerne er vi helt oppe på 5 grader når solen er fremme :th2: har dog været oppe på 17 grader for bare 14 dage siden :cool:
Besvaret

Nogen Der har erfaringer med den her type produkter: http://www.invinca-shield.com/index.asp Det lyder lidt som en gennemsigtigt version af "Taxafilm" Det ser ud tilat eksistere til alle de lidt større bilmodeller folk her i debatten pendler i. (Desværre Kim H. Ingen Skodaer ser det ud til) Eventuelt nogen (Auto-Peter eller andre) der kender til Europæiske steder det forhandles ?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...