Nif Skrevet August 31, 2005 Rapporter Skrevet August 31, 2005 Nogen som kan hjælpe med en code til en org. bilradio til Mercedes, eller kender en elektronik freak som kan sådanne ting ?!?!?!?
BS Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Nogen som kan hjælpe med en code til en org. bilradio til Mercedes' date=' eller kender en elektronik freak som kan sådanne ting ?!?!?!?[/quote'] Mit bedste bud ville være Mercedes? :th2: Kan da huske da jeg var stjerne mand at var bilen købt hos os havde vi koden. Når det var alm. DIN størrelse radioer stod den også nogen gange på rammen af radioen(bag beklædningen)
Gio Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Jeps...Mercedes kan hjælpe dig. Ellers mener jeg faktisk også koden står et sted på en mærkat - et gæt ville være "i nærheden af" din servicebog.
Nif Besvaret August 31, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2005 Nej Mercedes kunne IKKE hjælpe. Den kode som fulgte med stelnummeret virkede ikke og Mercedes i S siger at det kan være at man har haft den skiftet ud evt. pga. tyveri. Og så var der SLET ikke noget at gøre. Jeg fik dem alligevel vil at undersøge modelnummer og serienummer i Tyskland og der var IKKE nogen info om den radio. Ringede til Mercedes i DK og sagde at det da ikke kunne være rigtig at en org.radio til 21.000 skulle smides i på lossepladsen bare fordi den ikke er reg. hos mercedes. Om man ikke bare kunne åbne den og brænde den om eller hvad ved jeg. NEJ det kan man ikke. HVIS man kunne det var der jo ikke nogen sikkerhed med sådan en kode. Hmmm skod siger jeg bare. MEEEEEEEEEEN !!!! For 9pund er der en som på 3minutter brød koden for mig i England. Hmmm og det kalder Mercedes SIKKERHED !!! Skrev en mail med serienummer og lign. Og Wups en regning på 9pund og den originale kode. OG DEN VIRKER SGU !!! Så glad jeg er, og F... jer Mercedes
Guest Supermule Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Hahahahaha, ja det er sgu helt sort....
BS Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Så er du vel så flink at sende linket til Mercedes så de kan hjælpe andre kunder i nød
Toft Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Så er du vel så flink at sende linket til Mercedes så de kan hjælpe andre kunder i nød Ja, og så fra næste uge af, så kan servicen hos Mercedes hjælpe andre folk med samme problem - for en fast pris på ca. 300 DKK (25 £) :D
Gio Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 ...og pludselig har folk rigtig mange indbrud i deres Mercere.... Jeg er enig i at det er sort at Mercedes ikke vil hjælpe, når det åbenbart er så nemt.
Nif Besvaret August 31, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2005 Ja det er MEGET sort. Havde de sagt de skulle have 1000.- for at brænde en ny chip eller lign havde jeg bare gjort det og tænkt at de havde en god service. Men at skulle smide den ud og købe en ny til 21.000.- synes jeg lige var dyrt nok. Men ja sygt med sikkerheden. Det var ikke kun til Mercedes men til ALLE bilradioer med kode. Og her har man gået og troet at de ikke gad at stjæle sådan en. Men nææææ nej det betyder ingen ting
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu