Jump to content

271 Hk med gnsn. 12,3 km/l!!

Recommended Posts

Besvaret
Effekt EEC' date= 155 kW, 211 HK, vid varv/m: 5 600, max vridmoment Nm 288 och vid varv/m: 4 400 - så det ser bestemt ikke ud til at være samme øse ;)
Læs hele linket før du poster løs du gamle ;) Lexus Hybrid Synergy Drive: 271 hk Kedelig bil i øvrigt... EDIT: Ups, sorry Gio, havde ikke lige luret Homer's link der. Troede det var det oprindelige link du mente :flov: Kedelige biler begge to i øvrigt... :tongue2:
Besvaret

Den bygger på lidt af det samme princip som Prius, så det er muligt at det er sandt.

Besvaret

Ja den ser gaab ud men teknikken ser ud at blive en vinner her med alle de stigninger i benzinpriserne? Den har en benzinmotor samt 2 stk elmotorer. Har i for i övrigt prövet en Prius? den er sgu da skäg at köre. Den starter uden en lyd, der er först når farten stiger at benzinmotoren kobler til. Men teknisk set er Prius og Lexus'en en nyskabelse, der er nok bare lidt med det der design.

Besvaret

Jo men er det ikke mest Volvoer og Saab der går i stykker. Forleden stod der i Sydsvenska at brugte biler var nästen ikke til at komme af med. Hvis det enddog var en företagsbil eller en Saab 9.5 så var det helt umuligt, da ikke engang bilforhandlerne ville lave ne idnbytte handel. Min bankrådgiver körer Lexus og kan vist aldrig finde på at köbe andet, han snakker om den hele tiden når vi träffes og bare jeg lytter så går alle andre transaktioner igennem. Men jeg kender den ikke selv. Det er en särdeles driftökonomisk Stadsjeep, de plejer ellers at väre forslugne. Men jeg vil da nödig betale hvis der går noget teksisk galt med denne Lexus, så der holder jeg med dig.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...