Fedtmule Skrevet September 2, 2005 Rapporter Skrevet September 2, 2005 Hej Jeg har nu klikket en masse rundt herinde og ja her kan man snart finde svar på alt.. næsten. Men har selv kigget lidt på bolig i kbh... hvilke priser puha da da Så tanken om Malmø kom frem igen. Men ja synes der er så mange ting og hvor skal man starte. Skal jo både låne penge til bil og finde leje lejlighed.. Men har tænkt lidt på nok at starte med at lave et budget så jeg kan se forskellen på at bo i kbh og Sverige(arbejde i dk) Men hvordan griber man lige det hele an for at få nogle tal der kan bruges til noget.. Søger nogle gode råd Mvh Morten
ccdj Besvaret September 2, 2005 Rapporter Besvaret September 2, 2005 Hej Morten Jeg vil anbefale dig at Læse "pendlerguiden" http://www.scanianet.dk/pendler/0 Her er masser af god og brugbar info :th2: Specielt når man har mange spørgsmål kan det være svært at komme "rundt" om det her, derfor kan det være rart selv at sidde og bladre lidt rund efter det man vil vide. Og derefter hvis der stadig er noget du mangler svar på, er der masser af kloge hoveder her der er parate ved tasterne :) Smil fra Christina
janlunde Besvaret September 2, 2005 Rapporter Besvaret September 2, 2005 Det er svært at gøre det hele sådan op. For at sige det kort: det meste er meget billigere i S. For mit vedkommende har jeg ca. haft de samme faste udgifter ved at bo i en ejerlejlighed i København og have hus og skov i S. Så for mit vedkommende (og sikkert alle andres osse) har der været himmelvid forskel på faste omkostninger i disse nabolande. Hvorfor være "økonomisk bekymret" for noget der med sikkerhed er billigere. Er det ikke bedre at "bekymre" sig om hvad det betyder for en og ens familie/venner at flytte til et andet land. Også selvom det bare lige er over grænsen...Og det med at der er mange ting at gøre: Øresundsdebatten letter dette arbejde, så det næsten bliver sjovt at flytte. Og desuden så blev Rom ikke bygget på en dag. Mvh Jan
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu