Bjerggorilla Skrevet September 5, 2005 Rapporter Skrevet September 5, 2005 Davs i VarmeStuen ! Er der nogen som friske på en by tur i Malmø weekenden enten fredag 16 eller lørdag 17 ???? Vi er end til vidre 2 stk... og jo flere jo sjover......
thygesen Besvaret September 6, 2005 Rapporter Besvaret September 6, 2005 Jeg kunne faktisk godt være rigtig frisk på en tur i byen der.. og det er umiddelbart ligegyldigt hvilken dag det bliver.. MEN jeg skal lige have styr på kalenderen.. men jeg mener faktisk ikke der er nogen aftaler der endnu..
thygesen Besvaret September 6, 2005 Rapporter Besvaret September 6, 2005 Jeg kom lige til at tænke på.. Jeg ved ikke jeres alder, men hvis det skal være med de unge.. læs: 18 - 20 årige skal det nok være fredag.. Hvis det skal være lidt ældre publikum vil jeg foreslå det skal være lørdag.. da er der flere af de "ældre" i byen.
thygesen Besvaret September 8, 2005 Rapporter Besvaret September 8, 2005 Hmm.. gik i døde Bjerggorilla? startede i festen for tidligt? Vi skulle måske blive enige om en dag vi gør det osv..
Bjørnen Besvaret September 12, 2005 Rapporter Besvaret September 12, 2005 Jeg er frisk fredag den 16-09. mvh Bjørnen (Hvis i ikke er gået døde!?)
thygesen Besvaret September 13, 2005 Rapporter Besvaret September 13, 2005 Jeg er ikke gået død.. men de andre virker sådan.. Fredag er ok for mig og jeg har måske en mere der er klar..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu