Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Du skal have lavet en markering hos dit danske center bagpå kortet der fortæller hvor længe dit kort gælder.. Grunden til det er at de ikke kan læse dit danske kort. Det kunne de i hvert fald ikke tidligere.

Besvaret

Det er helt rigtigt, jeg var medlem at SATS (KBH,Scala) havde guldkort der (og det er hvad jeg kan forstå det eneste kort som giver mulighed for at træne i udlandet også. så da jeg havde ferie (og ikke skulle til DK hver dag) ville jeg træne i malmö. I DK fik jeg et lille klistermærke bag på kortet som stod jeg var medlem pr dags dato. Det viste jeg bare i SATS i malmö, de gad knapnok tjekke noget som helst da de slet ikke bruger samme indscannings system som der er det i DK. Og jeg skal lige sige... PAS godt på værdi genstande i SATS malmö, jeg fik stjålet 700 sekk fra mit aflåste skab da jeg var dernede 4 gang.. de hængelåse man får udleveret er ALT for dårlige og relativt nemme at dirke op.

Besvaret

Når du så får dit lille mærke bagpå kan du sætte dit kort i bero i et par måneder og så bare træne gratis i Malmö (vel og mærke hvis du ikke træner i kbh i den periode). Jeg har aldrig været ude for at Malmö ringer og checker med kbh om kort er gyldig osv. Forudsætter selvfølgelig at kbh ikke fjerne mærkatet når du sætter det i bero, men det har de ikke gjort de par gange jeg selv har gjort det. Ved godt det er groft, men de kort er sgu dyre nok så ......

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...