Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er tæt på at erhverve mig et lig af en lejlighed i Ellstorp. Heldigvis har jeg familie i håndværkerbranchen som kan hjælpe med det noget omfattende renoveringsarbejde. Jeg vil rive væggen ned i den gennemgående gang så lejligheden bliver mere åben og mit spørsmål er så, om der er nogen der ved om reglen om at der skal være to lukkede døre mellem køkken og bad også gælder i Sverige?? (Ejendomsmægleren kunne ikke svare på det!) Er der desuden nogen der ved om man i Sverige (ligesom i DK) kan få lov til at ændre faldstammernes placering i kælderen??? Vil meget gerne have køkken i et andet rum end det nuværende....?? Sidste spørgsmål er angående El - ledningerne i lejligheden hang bare løst ned fra loftet og det må de da i hvert fald ikke i DK......??? Håber på lidt feedback :)

Besvaret

Jeg tror at du skal tale med bestyrelsen før du lægger nogle som helst planer. De har enemakt at bestemme hvad du må og ikke må. Jeg er bygningsing., uddannet i Sv. og jeg har aldrig hørt om det med to lukkede døre.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...