Jonas Skrevet September 10, 2005 Rapporter Skrevet September 10, 2005 Hvis man løser prøveplader til en bil i DK må man så tage den med til Sverige?
Niels Erik H Besvaret September 10, 2005 Rapporter Besvaret September 10, 2005 Ja men ikke på de danske prøveplader. Disse er kun henvendt til kørsel mellem bopæl og forhandler, værksted, etc. Skal du have den over broen, kunne jeg forestille mig du skulle have fat i svenske prøveplader når du forlader DK.
Jonas Besvaret September 10, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 10, 2005 Ved du hvor man får fat sådan nogle? Jeg skal kun være i SV i en halv dag så det er ikke så smart hvis det tager lang tid at få fat på.
Niels Erik H Besvaret September 10, 2005 Rapporter Besvaret September 10, 2005 Det kan jeg ikke svare dig på. Men hvis jeg var dig ville jeg gå ned på dit lokale motorkontor og forhøre mig. Sidder nemlig og bliver lidt i tvivl omkring reglerne nu.
Gio Besvaret September 10, 2005 Rapporter Besvaret September 10, 2005 Læs trådene omkring importbiler - hvor folk eks. har hentet en bil i Tyskland, og skal have den kørt hjem til deres bopæl i Sverige.
Peter H. Besvaret September 10, 2005 Rapporter Besvaret September 10, 2005 Hvis det er värksted pröveplader dur de i hele norden :):) samme som de gröne sv pröveplader :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu