Jump to content

Fartkontrol lige inden broen fra SV-siden

Recommended Posts

Besvaret

Bag dørene!! Jeg må give jer ret! Det lyder sgu komisk! Men man ved aldrig! Det danske politi er sgu nogle underlige nogen! Bare se på deres uniform!! Meeen..... At stå dernede og kigge efter biler er både en kold og meget ubehagelig oplevelse! Man skal enten være glad for at være politier eller meget dum for at udsætte sig selv for det, for den løn de får!! Hey Gi den gas!!! Peter

Besvaret
At stå dernede og kigge efter biler er både en kold og meget ubehagelig oplevelse! Man skal enten være glad for at være politier eller meget dum for at udsætte sig selv for det, for den løn de får!!
Jeg har hørt, at det er unge folk, der ikke kan li citronmåner, der får tunneltjans. :)
Besvaret

På den anden side så har man jo betalt for at bruge broen, derfor burde der jo heller ikke være nogen fartkontrol. Hvis man køber en hvilken som helst anden vare, så kan man gøre hvad man vil. Her er der tale om næsten det samme, så derfor bedes GESTAPO holde sig væk. Det er brugereb n der betaler gildet.

Besvaret

Splint..... Jeg er medlem af en skydeklub og har i tidernes morgen købt en 357 Magnum....... gøre hvad jeg vil........ Kan du se problemet!? Hmmmmm.......... Nej..... Jeg VED godt det lyder gammeldags..... Men det er sgu nok meget godt der lidt kontrol på broen.. Så længe du ikke har købt den er vi nød til bare så nogenlunde at overholde de regler der er udstikket af de politikere fra Sverige og Danmark, som er folkevalgt af flertallet til varetage begge stater.... Du har jo IKKE købt broen når du betaler ved kassen! Du skrev jo selv betalt for at BRUGE broen... Nå men hep! Skal lige til bageren efter lidt mams!

Besvaret

Hej Quark Jeg kan godt se det at man ikke bare kan gøre hvad man vil. Så er det jo ren anarki, men nogle gange så føler man at man lever i en ren politistat.Man er bare ved at forsvinde i mængden. Jeg syntes at individet er ved at forsvinde. Statens interesser er vægtet højere end andet, men staten/ de folkevalgte skal huske at det er alle individerne der udgør staten. Jeg selv er rimellig pissed over politiets/gestapos arbejdsmetoder. Blev en gang knaldet for at køre 56 hvor man måtte køre 50. Samtidigt ser jeg politiet dagligt overskride de regler som burde gælde alle sammen.En gang så jeg to æggeskaller køre 20 km hurtigere end det tilladte og det viste sig at de havde travlt, fordi de var ved at komme forsent til at opstille en hastighedskontrol. Hvor er vi så henne du? Hilsen Splint

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...