Guest jxhab Skrevet September 22, 2005 Rapporter Skrevet September 22, 2005 Hejsa, Er der nogen af jer, som har erfaring med en god svensk maler / malerfirma? Nogle I kan anbefale?
Nils Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Hejsa, Er der nogen af jer, som har erfaring med en god svensk maler? Nogle I kan anbefale? Ja, Anders Zorn - han er en fremragende maler.
Guest jxhab Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Ja' date=' Anders Zorn - han er en fremragende maler. [/quote'] Det er da godt internettet er gratis ;)
Nils Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Det er da godt internettet er gratis ;) Øh hvad menes?
Guest jxhab Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Ja' date=' Anders Zorn - han er en fremragende maler. [/quote'] Ja i de gode gamle dage, ville det jo koste mig penge at hente en mail, hvor i der er et ganske ubrugligt svar, med mindre Anders Zorn vender tilbage til jorden og påtager sig et job som maler af mine vægge :-)
Nils Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Oh yeah, tak tak. Jeg har ikke helt fået koffeinspejlet op... Men jeg hjælper dig med at skabe interesse om din tråd - helt gratis. Altså nogen derude, der kender en god svensk maler? Anders Zorn er for dyr og desuden død.
Guest jxhab Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Oh yeah, tak tak. Jeg har ikke helt fået koffeinspejlet op... Men jeg hjælper dig med at skabe interesse om din tråd - helt gratis. Altså nogen derude, der kender en god svensk maler? Anders Zorn er for dyr og desuden død. I know.. Det var også derfor jeg skrev det med at vende tilbage til jroden. Men måske kunne han skabe nogle interessante kontraster i huset =) Nah jeg må nok "nøjes" med et ganske almindelig malerfirma eller malermester hvis der er nogen der kender en god en I kan anbefale. Kunstmalere kender jeg nok af, men de har det med at tabe gejsten efter få kvm maling af ens farve og jeg gider ikke diskutere med dem om hvorfor jeg ikke vil have neon grøn blandet med rustik rød på væggene =) .. Sidstnævnte var blot et eksempel ..
J.C. Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 I know.. Det var også derfor jeg skrev det med at vende tilbage til jroden. Men måske kunne han skabe nogle interessante kontraster i huset =) Nah jeg må nok "nøjes" med et ganske almindelig malerfirma eller malermester hvis der er nogen der kender en god en I kan anbefale. Kunstmalere kender jeg nok af, men de har det med at tabe gejsten efter få kvm maling af ens farve og jeg gider ikke diskutere med dem om hvorfor jeg ikke vil have neon grøn blandet med rustik rød på væggene =) .. Sidstnævnte var blot et eksempel .. Fandt du en maler du kan anbefale?
seb Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 Fandt i en maler?? Og hvad hedder maler på svensk?? så jeg kan søge på eniro...
Nils Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 Fandt i en maler?? Og hvad hedder maler på svensk?? så jeg kan søge på eniro... Målare. :)
seb Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 Seriøst der må da være nogen der har benyttet en maler herovre de kan anbefale...
BS Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 Næ. Klarer det selv. Derfor ingen at anbefale.
seb Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 Sikke dog et arrogant svar... Nu er det jo ikke alle der har tid eller lyst til at hive tapet ned og sætte væv på i en hel lejlighed, men hvis du har lyst, betaler jeg da gerne en fyrstelig timeløn.
BS Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 Du spørger om det kan være rigtigt der ikke er nogen der kan anbefale en maler. Så siger jeg at det kan jeg ikke for jeg klarer det selv. En tømer kan jeg derimod anbefale. For der kan jeg ikke det hele selv.
ulmus Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 Sikke dog et arrogant svar... Ja, jeg synes nu, det er dig, der er arrogant. Hvis ingen svarer dig og giver dig oplysningen, så kan det jo være fordi, der ingen er, der kender nogen maler, ikk! Prøv selv på www.gulasidorna.se
seb Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 Jeg leder efter en maler, ikke en analyse af spørgsmål/svar... Kald mig bare arrogant, men når jeg leder efter en maler, er jeg jo ret ligeglad med om BS selv kan finde ud at male, men ikke at hamre. Det er jo KOMPLET ligegyldigt. Og selvfølgelig er der nogle herinde der har benyttet sig af et svensk malerfirmaer, de læser måske bare ikke tråden i det her tidsrum. Har søgt på de forskellige sider, men hvis der var en der havde benyttet et firma tidligere, var det jo en fordel.
BS Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 Hvis du nu kigger på de tråde hvor der efterlyses malere så kan du se hvor mange der er svar i. Ikke ret mange. Hvorfor tror du så der skulle komme flere svar til dig? Grunden til manglen på svar er nok at folk benytter sig af andre metoder. Det var det svar jeg prøvede at hjælpe dig med...Egentlig utroligt man gider blive ved med at svare dig når det er sådan du reagere hver gang...
seb Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 Altså det kunne jo godt være der var nogen i mellemtiden der havde fundet ud af noget. Det er jo ikke utænkeligt. Men jeg sidder også og tænker på hvorfor du gider at svare, når det er sådan nogle komplet ubrugelige svar du giver.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu