Kress & Betina Skrevet September 22, 2005 Rapporter Skrevet September 22, 2005 Er det der nogen der kan svare mig på hvordan man billigt og smart ringer fra mobiler mellem Danmark og Sverige. På nuværende tidspunkt har vi CBB mobil begge to og det bliver jo noget rod når vi forhåbentlig snart flytter til Sverige og kommer til at arbejde i Danmark. Betina
Guest jxhab Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Er det der nogen der kan svare mig på hvordan man billigt og smart ringer fra mobiler mellem Danmark og Sverige. På nuværende tidspunkt har vi CBB mobil begge to og det bliver jo noget rod når vi forhåbentlig snart flytter til Sverige og kommer til at arbejde i Danmark. Betina Jeg mener nok at 3 Mobil, tilbyder mobiltelefoni, hvor de bare har udvidet grænserne. Dvs at man betaler det samme for at ringe i sverige og i danmark, men det er nok kun gældende indenfor 3 Mobilernes master. Dog ved jeg de prøver at spærre folk der køber mobiltelefoner og ab. i danmark og så efterfølgende flytter, så i skal nok faktures i dk for det.
Thomas Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Der står en hel masse om det i under telefoni!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu