Guest Polle Skrevet September 25, 2005 Rapporter Skrevet September 25, 2005 Er det billigere (og nemmere) at tage kørekort i Sverige ift. DK Og stort kørekort.. til lastbil ?
Nils Besvaret September 25, 2005 Rapporter Besvaret September 25, 2005 Er det billigere (og nemmere) at tage kørekort i Sverige ift. DK Og stort kørekort.. til lastbil ? Jeg har ikke taget kørekort i Sverige, men jeg vil da tro det er billigere på grund af det generelle prisniveau, og så fordi man kan køre "övningskörning" sammen med en kammerat - det erstatter jo mange dyre køretimer. :)
tommy_h Besvaret September 25, 2005 Rapporter Besvaret September 25, 2005 hvis ikke jeg tager meget fejl kan du ik tage kørekort i dk, når du bor i sverige. eller er jeg helt galt på den?
Nif Besvaret September 25, 2005 Rapporter Besvaret September 25, 2005 Rigtigt. Kan kun tage kørekort i det land du bor i. Jeg har købt teori til MC. For at rose mig selv er jeg en haj til trafik ;o) Og kan nemt tage div. test på DK som jeg selvfølgelig også gjorde inden jeg lige skulle prøve den svenske. Og resultatet var at jeg fattede brik ! Det var de underligste spørgsmål om hvad div. forskere mente om forurening, trafikdræbte og hvor mange procent af ozonlaget som var skadet pga. co2. Der var vidst omkring 65 spørgsmål og jeg havde langt over halvdelen forkert. Det KAN jo selvfølgelig godt være mig der bare er dum. Men jeg kunne tage den uden fejl i DK, som min konklusion er at det er mere svært Sverige. MEN billigere.
Nils Besvaret September 25, 2005 Rapporter Besvaret September 25, 2005 Rigtigt. Kan kun tage kørekort i det land du bor i. Jeg har købt teori til MC. For at rose mig selv er jeg en haj til trafik ;o) Og kan nemt tage div. test på DK som jeg selvfølgelig også gjorde inden jeg lige skulle prøve den svenske. Og resultatet var at jeg fattede brik ! Det var de underligste spørgsmål om hvad div. forskere mente om forurening' date=' trafikdræbte og hvor mange procent af ozonlaget som var skadet pga. co2. Der var vidst omkring 65 spørgsmål og jeg havde langt over halvdelen forkert. Det KAN jo selvfølgelig godt være mig der bare er dum. Men jeg kunne tage den uden fejl i DK, som min konklusion er at det er mere svært Sverige. MEN billigere.[/quote'] Jeg har også kigget på de svenske prøver. De er designet til at dumpe folk. Måske en sammensværgelse fra kørelærernes side for at holde på kunderne. I det hele taget holder de nogle enorme dumpeprocenter også til køreprøven. :)
Guest Supermule Besvaret September 25, 2005 Rapporter Besvaret September 25, 2005 Ja og svenskere kører generelt ad helvede til..... :(
BS Besvaret November 9, 2005 Rapporter Besvaret November 9, 2005 Jeg har købt teori til MC. Hvad måtte du give? For jeg overvejer lidt at tage kortet engang i 06 så man kan få sig en cykel :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu