Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

gamle biler til salg? er på jagt efter et renoverings projekt af en bil fra 60-70. Når de ikke kan findes på bytbil, blocket eller traderamotor.com. hvor finder man dem så? altså online :th2:

Besvaret

Jeg vil foreslå gode gammeldags trykte medier. Besøg en tankstation eller et supermarked og se på hylderne med blade. Der findes en hel del "magasiner" - som ofte hedder noget med "børsen". God jagt. Nåh ja - jeg opdagede lige, at det skulle være online ... Jeg lader mit lille bidrag stå alligevel

Besvaret
Jeg vil foreslå gode gammeldags trykte medier. Besøg en tankstation eller et supermarked og se på hylderne med blade. Der findes en hel del "magasiner" - som ofte hedder noget med "børsen". God jagt.
Nu vil jeg nødig virke gammelklog, men er der nogen der kender til tankstationshyppigheden i Thule:lol:
Besvaret
Nu vil jeg nødig virke gammelklog' date=' men er der nogen der kender til tankstationshyppigheden i Thule:lol:[/quote'] Ja ja ja - enhver der kender Brizz tilstrækkelig godt ved jo, at han befinder sig på Grønland ;) Måske burde jeg også have vidst det - men først ved Moerkes mellemkomst blev jeg klar over det :th2:
Besvaret
Nu vil jeg nødig virke gammelklog' date=' men er der nogen der kender til tankstationshyppigheden i Thule:lol:[/quote'] Umiddelbart vil jeg tro jeg skal til Ilullissat for at møde noget der minder om en tankstation og det er sq ikke lige rundt om hjørnet :laugh:
Guest Supermule
Besvaret

Det er sgu ikke lige så man ryger på tanken efter en pakke smøger... :fight::scared:

Umiddelbart vil jeg tro jeg skal til Ilullissat for at møde noget der minder om en tankstation og det er sq ikke lige rundt om hjørnet :laugh:
Besvaret
Har en gamle Austin fra 54, som måske kunne være noget ??
Så avanceret er det skam ikke engang. Det drejer sig bare om en Kadett C coupe GTE fra sidst i 70'erne eller en Rekord 1900 fra omkring 69 eller starten af 70'erne. Har været forelsket i dem i mange år og har vist en lille opel gemt inde i mig :o

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...