Jack Skrevet September 27, 2005 Rapporter Skrevet September 27, 2005 Hejsa herinde.!! Jeg håber nogen kan hjælpe mig med ovenstående...det er to af mine gamle kammerater der gerne vil herop til malmø og bo, håber i kan give mig en hånd med at finde en god og billig lejlighed..men selvfølgelig ikke nødvendig at det er billigt. skriv gerne på mailen. vh Jack
BS Besvaret September 27, 2005 Rapporter Besvaret September 27, 2005 hvad er der i vejen for at de selv kigger lidt? der findes jo flere databser der kan søges på? Det minder jo snart om en service virksomhed det her
Stokholm Besvaret September 27, 2005 Rapporter Besvaret September 27, 2005 ^^ Nåårh et surt opstød?? Drik et glas vand
BS Besvaret September 27, 2005 Rapporter Besvaret September 27, 2005 ^^ Nåårh et surt opstød?? Drik et glas vand Ja det er et surt opstød men synes sq nogen er blevet lidt magelige. Hvis jeg skulle finde en lejlighed ville jeg da selv kigge rundt efter noget. Men det kan godt være det bare er mig.
Guest jxhab Besvaret September 28, 2005 Rapporter Besvaret September 28, 2005 Ja det er et surt opstød men synes sq nogen er blevet lidt magelige. Hvis jeg skulle finde en lejlighed ville jeg da selv kigge rundt efter noget. Men det kan godt være det bare er mig. Tjah det er jo et debat forum, og kigger man det igennem, så spørger folk jo tit på ting der allerede er svaret på. Men så kunne man jo henvise til FAQ via (jeg har sagt det mange gange) .. Stickies/stickys :-)
Stokholm Besvaret September 28, 2005 Rapporter Besvaret September 28, 2005 Eller også kunne alle holde kæft.. men så er der jo ikke noget at brokke sig over længere :)
Nils Besvaret September 28, 2005 Rapporter Besvaret September 28, 2005 Eller også kunne alle holde kæft.. men så er der jo ikke noget at brokke sig over længere :) Debatten vil altid skulle leve med en vis (ret lille) mængde irriterende spørgsmål og en vis (noget større) mængde irriteret brok over disse spørgsmål. Personligt bliver jeg mest irriteret over brokket. Hvis der absolut skal sættes skilte op, stickies eller hvad det hedder, så skal de rumme en advarsel mod gamle indlæg. Meget af det, der står, er det rene sludder. Jeg ved det, for jeg har selv skrevet en del af det - og jeg har læst det hele goddammit. :p
Guest jxhab Besvaret September 28, 2005 Rapporter Besvaret September 28, 2005 Debatten vil altid skulle leve med en vis (ret lille) mængde irriterende spørgsmål og en vis (noget større) mængde irriteret brok over disse spørgsmål. Personligt bliver jeg mest irriteret over brokket. Hvis der absolut skal sættes skilte op, stickies eller hvad det hedder, så skal de rumme en advarsel mod gamle indlæg. Meget af det, der står, er det rene sludder. Jeg ved det, for jeg har selv skrevet en del af det - og jeg har læst det hele goddammit. :p Heheh, jamen det kommer jo også an på hvad man vil med forumet. Alle har rettigheder til at poste indlæg og det må jo indirekte betyde alle har lov til at spørge om ting inde for kategorierne? Når jeg snakker om stickies, så kunne de henvise til de mest basale links.. Ala "hvor finder jeg noget ala bilbasen" "hvor søger jeg på boliger" osv. Meningen med forumet er vel også der skal være en vis mængde af debat og indlæg, ellers kunne man jo bare nedlægge forumet og holde en faq ajour.
Stokholm Besvaret September 28, 2005 Rapporter Besvaret September 28, 2005 Debatten vil altid skulle leve med en vis (ret lille) mængde irriterende spørgsmål og en vis (noget større) mængde irriteret brok over disse spørgsmål. Personligt bliver jeg mest irriteret over brokket. Hvis der absolut skal sættes skilte op, stickies eller hvad det hedder, så skal de rumme en advarsel mod gamle indlæg. Meget af det, der står, er det rene sludder. Jeg ved det, for jeg har selv skrevet en del af det - og jeg har læst det hele goddammit. :p Hehe.. Hvis man kun kan brokke sig over hvad folk spørger om, så vil jeg mene at de inlæg er meget mere spild af tid. Hvis det er et dumt spørgsmål, så luk ædespalten, og kom videre :) Men ok, der er vel ikke meget andet for nogen at sige...
Nils Besvaret September 28, 2005 Rapporter Besvaret September 28, 2005 Når jeg snakker om stickies, så kunne de henvise til de mest basale links.. Ala "hvor finder jeg noget ala bilbasen" "hvor søger jeg på boliger" osv. Støj... og hvem skal opdatere det. Og så er der såmænd alligevel en hård kerne, der er så tilbagelænede, at de overrider stikkelsbærrene der og stiller disse frygtelige spørgsmål, som vi ikke orker at besvare og MÅ brokke os over i stedet. Pendlerguiden er i øvrigt opfundet og den opdateres, i hvert fald når det gælder bolig, økonomi og skat. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu