Guest Trine Besvaret November 1, 2005 Rapporter Besvaret November 1, 2005 Hvis du vil have navnet på vedkommende så du få det pr. sms ved at sende reg nr til 71456 fra en svensk mobiltelefon. Det skal da klart anmeldes.
steffenr Besvaret November 1, 2005 Rapporter Besvaret November 1, 2005 Toft meld ham, de skal gøre noget, ellers skal jeg nok gøre det, jeg ellers er dybt imod selvtækt, for sådan noget skal ikke gå ustraffet hen
Guest ThomasO Besvaret November 1, 2005 Rapporter Besvaret November 1, 2005 Så i så samme afkørsel på vej hjem idag, en lille bil der lå og bakkede ud mod motorvejen igen.... nøj hvor folk de blinkede og dyttede, men den forstatte fuldstændigt besat af tanken om at man lige bakker tilbage, og ned ad en anden afkørsel. Bare for at blive i selvbekræftelsen, på at de kører eddermandme mærkeligt i den her by...... Iøvrigt var i klar over at man genelt mener, at ca 4% af befolkningen er sinds lidende
raket77 Besvaret November 1, 2005 Rapporter Besvaret November 1, 2005 nøj fuldstændigt besat af tanken om at man lige bakker tilbage, og ned ad en anden afkørsel Bare for at blive i selvbekræftelsen, på at de kører eddermandme mærkeligt i den her by Men i det mindste bakker de tilbage og ikke fremad ..
Guest Supermule Besvaret November 1, 2005 Rapporter Besvaret November 1, 2005 1...2...3...4...5...6...7...8...9...10...11....12....Ja det hjalp....Videre.......
skallstorp Besvaret November 4, 2005 Rapporter Besvaret November 4, 2005 Efter at have boet og arbejdet (bor stadig) i Sverige i 9 år er jeg begyndt at pendle,hvilken skræmmende oplevelse,Danskere kan ikke køre bil.Prøver man at holde afstand kommer der straks en eller anden idiot og tror at afstanden til næste bil er et sted han skal køre i. Nej,Sverige er bedre og det samme siger vores Danske venner og familie når de er på besøg. Jeg er jo så også begyndt at anvende brobizz banen og jeg siger bare: Slap dog af,I når det nok !! Til Nil ang. øvningkørning : Ingen kan køre i en brandert,hvad mener du ? Siger du ved siden af beruset ryger dit eget kørekort og elevens kort bliver udsat. Jeg har kørt med begge mine unger og det fungerer faktisk,man er meget forsigtig,det er jo ens egen bil de øver i.
Homer Besvaret November 4, 2005 Rapporter Besvaret November 4, 2005 Faktisk synes jeg efterhånden at INGEN ANDRE end mig selv kan finde ud af at køre bil!! Skallstorp: Fedt indtræk i Volvoen!!
Peter H. Besvaret November 4, 2005 Rapporter Besvaret November 4, 2005 Godt jeg nästen er svensker :):)
Nif Besvaret November 4, 2005 Rapporter Besvaret November 4, 2005 For en del år siden kørte jeg med en kammerat som havde dummet sig med at bakke sin Mercedes op i et cykelstativ :o/ Vi kørte i kbh, og en brianbil lå i røven (læs max.50cm) af os, for at presse os til at køre over de 60km/t fordi der ikke var mulighed for overhaling. Men det kunne vi ikke, da vi ikke vidste hvor vi skulle dreje. Vi kørte omkring 55-60km/t da han satte det lange lys på. Da brianbilen trykkede på hornet 2.gang blev der trykket hårdt på bremsen, (ikke blokeret med bremsespor) og min kammerat fik en sprit ny lakeret kofanger. Så fik han F..... lært det ;o)
skallstorp Besvaret November 4, 2005 Rapporter Besvaret November 4, 2005 Homer ! Indträk i Volvoen ?? Det päne som min sön valgte ? Og hvor har du så lige set det ?
Homer Besvaret November 4, 2005 Rapporter Besvaret November 4, 2005 Homer ! Indträk i Volvoen ?? Det päne som min sön valgte ? Og hvor har du så lige set det ? http://www.123hjemmeside.dk/johannessen/1344553?i=1677128 :th2:
Thomas Besvaret November 4, 2005 Rapporter Besvaret November 4, 2005 Godt jeg nästen er svensker :):) Peter jeg syntes ikke dine reklamer hører til herinde, det er et debatforum og ikke en privat reklamesøjle:)
Peter H. Besvaret November 5, 2005 Rapporter Besvaret November 5, 2005 Thomas: der står ingen steder at jeg ikke må ,og der er jo en super service til alle jer der har brug for däk.:):) kan fortälle at der er rigtig mange herinde får der er glad for tilbudet og de spare en masse penge på det.... Så du skal jo kun väre glad for den service vi kommer med... Du skal ikke väre så negativ , det er jo snart jul :):)
skallstorp Besvaret November 5, 2005 Rapporter Besvaret November 5, 2005 Homer: Nå ja,sådan. Ved ikke lige hvorfor det billede er der.Men nu fik jeg forklaringen.
Thomas Besvaret November 5, 2005 Rapporter Besvaret November 5, 2005 Peter det er skam heller ikke for at være negativ, men hvis vi allesammen herinde begyndte på at reklamere for vores firmaer hvordan ville her så ikke se ud. Men for min skyld kan du reklamere alt det du vil, bare det er under køb og salg. Der syntes jeg det hører hjemme:)
Kim H Besvaret November 5, 2005 Rapporter Besvaret November 5, 2005 Støtteerklæring til Thomas Peter det er skam heller ikke for at være negativ, men hvis vi allesammen herinde begyndte på at reklamere for vores firmaer hvordan ville her så ikke se ud. Men for min skyld kan du reklamere alt det du vil, bare det er under køb og salg. Der syntes jeg det hører hjemme:) Jeg er bare helt enig
Peter H. Besvaret November 5, 2005 Rapporter Besvaret November 5, 2005 Jamen hvis der skal väre sådan nogle sure miner slipper i da bare for de gode tilbud :):):)
Thomas Besvaret November 5, 2005 Rapporter Besvaret November 5, 2005 Godt så;) Du har alligevel ikk dæk i min størrelse:) (295-60-15)
Toft Besvaret November 5, 2005 Rapporter Besvaret November 5, 2005 Jamen hvis der skal väre sådan nogle sure miner slipper i da bare for de gode tilbud :):):) Sure miner øøøh? Altså, som Thomas også siger, så kan du jo bare oprette en tråd med dine gode tilbud til folk. Der er jo forskel på at lægge et tilbud ud i en tråd, eller spamme tilbudet (der fylder en halv skærm) hver gang du poster et indlæg :)
Guest ThomasO Besvaret November 5, 2005 Rapporter Besvaret November 5, 2005 Supermules "tag" fylder sgu da også en halv skærm, men det er der ingen der brokker sig over. Bare til en sammenligning, jeg er ligeglad. Thomas har da også en ordenlig "tag" der fylder godt....
Toft Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Supermules "tag" fylder sgu da også en halv skærm' date= men det er der ingen der brokker sig over. Thomas har da også en ordenlig "tag" der fylder godt.... ENIG! Men nu var det mere et spørgsmål, om det er nødvendigt at smide reklamer ud over Sunddebatten, hver gang der postes et indlæg. Jeg skal ikke gøre mig til dommer over noget, men man kan vel godt have en holdning til tingene.
Peter H. Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Toft: jeg har ikke forstand på pc og det var en pröve, den skulle ha väret meget mindre og jeg har jo også fjernet den igen... :) så må alle jo også väre glade igen :) Jeg undskylder mange gange for min fejl :th2:
Toft Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Toft: jeg har ikke forstand på pc og det var en pröve, den skulle ha väret meget mindre og jeg har jo også fjernet den igen... så må alle jo også väre glade igen :) Jeg undskylder mange gange for min fejl :th2: Så så ro på nu, ingen grund til at undskylde osv.. Op med humøret, der er jo ingen der har trampet på dig, højst skubbet lidt ;) Husk at melde dig til julefrokosten.. Var det evt ikke noget at blive sponsor for Sunddebattens Julefrokost? Vi er da åbne for at hænge nogle store guirlander af vinterdæk op som pynt, mod et mindre sponsorat fra Auto-Haus hehe ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu