DKSEFR Skrevet September 29, 2005 Rapporter Skrevet September 29, 2005 Hej alle Har lige fået mig lidt nyt legetøj. En Mercedes AMG. Har alle mine forsikringer hos länsförsäkring men nu vil de ikke helforsikre min nye bil uden jeg får omkodet nøglerne og mærket ruderne. Hvorfor skal jeg det når det ikke er en privatimporteret bil. Den er blevet importeret til sverige igennem en svensk importør. Burde man jo så netop ikke være ude over det problem eller er det bare mig som har misforstået noget. Peter
Guest Supermule Besvaret September 29, 2005 Rapporter Besvaret September 29, 2005 Jeg har IF og de spurgte ikke efter det og de forlanger heller ikke mærkning af ruderne... hvilken AMG har du købt??
DKSEFR Besvaret September 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 29, 2005 Jeg syntes også det lyder mærkelig. Min anden bil som blev købt igennem den samme og på samme vilkår forlangte de ikke noget.... Det er en C32 AMG og damn den er hurtig :-)
Guest Supermule Besvaret September 29, 2005 Rapporter Besvaret September 29, 2005 Ring til IF og hør dem ad...
Guest Trine Besvaret September 29, 2005 Rapporter Besvaret September 29, 2005 Jeg har altså hørt den før fra Läns. Til gengæld koster det jo ikke alverden. Vi gav 1100 sek for en omkodning hos Mercedes og 300 sek for et rudemærke kit. Med såden en bil svarer det vel til en tur eller 2 frem eller tilbage over broen;-)
DKSEFR Besvaret September 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 29, 2005 Er det noget som Mercedes i Sverige kan ordne eller skal det være Mercedes i Tyskland? Hvad med rudemærke kit. Hvor for man fat i det henne? Er det hos forsikringsselskabet? Var lige ude og køre en frisk lille tur i dag. Et snit på lidt under 5 km/l. Det er da ellers meget godt ;-) Tak for hjælpen indtil videre. Peter Jeg har altså hørt den før fra Läns. Til gengæld koster det jo ikke alverden. Vi gav 1100 sek for en omkodning hos Mercedes og 300 sek for et rudemærke kit. Med såden en bil svarer det vel til en tur eller 2 frem eller tilbage over broen;-)
Toft Besvaret September 29, 2005 Rapporter Besvaret September 29, 2005 Er det noget som Mercedes i Sverige kan ordne eller skal det være Mercedes i Tyskland? Hvad med rudemærke kit. Hvor for man fat i det henne? Er det hos forsikringsselskabet? Var lige ude og køre en frisk lille tur i dag. Et snit på lidt under 5 km/l. Det er da ellers meget godt ;-) Tak for hjælpen indtil videre. Peter Mercedes her i SE ordner det med omkodningen af nøglerne, bare kør ned til dem - det tager 10 minutter at få ordnet.
thomas_lund Besvaret September 29, 2005 Rapporter Besvaret September 29, 2005 Hehe - det er jo det samme snit du får når du kører pænt også - så væn dig til det ;-)
Guest Trine Besvaret September 29, 2005 Rapporter Besvaret September 29, 2005 Jeg er sgu helt i tvivl om hvor vi fik vore kit fra... måske kom det som et tilbud i posten. Men det ved forsikringen vel..ellers skal jeg lige se om jeg kan finde et link... Hov sørme så: www.sbmfordon.se det dem vi har brugt....
DKSEFR Besvaret September 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 29, 2005 Mange tak :-) og så er prisen i mellemtiden faldet til 199 sek. Perfekt. Peter Jeg er sgu helt i tvivl om hvor vi fik vore kit fra... måske kom det som et tilbud i posten. Men det ved forsikringen vel..ellers skal jeg lige se om jeg kan finde et link... Hov sørme så: www.sbmfordon.se det dem vi har brugt....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu