Homer Besvaret October 1, 2005 Rapporter Besvaret October 1, 2005 Vi to skal ha' en alvorlig snak Homer............ Jaaaaaaaaah, juhuuuu.. Gi'r du en kold humle?
aj Besvaret October 2, 2005 Rapporter Besvaret October 2, 2005 Hej! De gälder faktisk i 2mdr. V.H. Gitte Det synes jeg ikke fremgår af hjemmesiden. Har du mulighed for at specificere din kilde?
Toft Besvaret October 2, 2005 Rapporter Besvaret October 2, 2005 Det synes jeg ikke fremgår af hjemmesiden. Har du mulighed for at specificere din kilde? Er du bagstiv idag? Se Gitte's seneste indlæg fra igår kl 15.14 ;)
Guest Supermule Besvaret October 2, 2005 Rapporter Besvaret October 2, 2005 Færger er dem der sejler på vandet og kan ha' biler og andet grej med... De er som regel lavet af metal. Broer er noget helt andet... De store af slagsen er lavet af beton. Hvordan de er indrettet og hvad de hart af muligheder, bestemmes af køberen i samråd med arkitekter og egnsudviklingsråd o.lign... Med andre ord, er broer landfaste på begge sider, men færger er noget der bevæger sig ved egen kraft.... ;) Tjek evt www.scandlines.dk og www.oeresundsbron.com for billeder af de to ting... :)
Gitte Besvaret October 2, 2005 Rapporter Besvaret October 2, 2005 Ja ja, nu havde jeg endelig noget at kommentere og så er det helt galt!!! Men jeg HAR fundet ud af forskellen på en färge og en bro nu. Det er godt man kan få noget hjälp herinde. hihi! V.H. Gitte
aj Besvaret October 2, 2005 Rapporter Besvaret October 2, 2005 Jeg kan se på det hele, at det jeg læste var ønskelæsning snarre end hvad der i virkeligheden stod : ). Jeg kan dog tilføje at jeg nu har fundet min brobizz aftale frem og følgende fremgår: 5.5: "Hvis abonnementsaftalen i en betemt kalendermåned kun er benyttet med et mindre antal enkeltpassager, er kunden, efter anmodning, berettiget til tilbagebetaling af indbetalt abonnementspris efter fradrag af de i kalendermåneden gennemførte passager til den basispris, der på det pågældende tidspunkt gælder for køb af modsvarende antal enkeltpassager i.h.t. gældende prisliste." På dansk får jeg det til, at man efter skriftlig anmodning kan få sine ubrugte passager krediteret, MEN hvor de passager man HAR haft koster normalprisen. Så der er ikke meget i den mulighed med mindre man blot har kørt frem og tilbage et par gange.
Guest Trine Besvaret October 2, 2005 Rapporter Besvaret October 2, 2005 På dansk får jeg det til, at man efter skriftlig anmodning kan få sine ubrugte passager krediteret, MEN hvor de passager man HAR haft koster normalprisen. Så der er ikke meget i den mulighed med mindre man blot har kørt frem og tilbage et par gange. Ha ja med lidt hurtig hovedregning så er 11*235 = 2585... det er ikke meget man skal have kørt før det regnestykke falder til jorden:cry:
Guest jxhab Besvaret October 3, 2005 Rapporter Besvaret October 3, 2005 nej for der har du fri træning.... det har du ikke på broen... Kunne du køre ubegrænset var der jo ikke noget problem. det ville også gøre skatte spørgsmålet MEGET mere enkelt. Her køber du en ydelse som du ikke udnytter fuldt ud og kan derfor kræve dine penge retur. Svarer lidt til et klippekort hos DSB. De ubrugte klip får du refunderet.... Hvad siger betingelserne? Der må være flere der har Pendler aftale med Oresund og I har vel læst betingelserne? eller hvad?
Guest Trine Besvaret October 3, 2005 Rapporter Besvaret October 3, 2005 Hvad siger betingelserne? Der må være flere der har Pendler aftale med Oresund og I har vel læst betingelserne? eller hvad? Ja betingelserne siger jo at man ikke kan få turene refunderet og at de ikke overføres til næste måned...
Guest jxhab Besvaret October 3, 2005 Rapporter Besvaret October 3, 2005 Ja betingelserne siger jo at man ikke kan få turene refunderet og at de ikke overføres til næste måned... Ja så er der jo ikke så meget at diskutere for lommejurister osv. Men jeg vil da gerne, alene for morskaben se nogen trække dem i retten for at få penge tilbage ;) Det lyder jo som amerikanske tilstande hvor man sagsøger til højre og venstre..
Guest Supermule Besvaret October 3, 2005 Rapporter Besvaret October 3, 2005 Monopol er en skidt ting... Hvem bygger en bro???? :)
Guest jxhab Besvaret October 3, 2005 Rapporter Besvaret October 3, 2005 Monopol er en skidt ting... Hvem bygger en bro???? :) Phew.. Dem der vinder lotto de næste mange gange og som bliver enige om at slå sig sammen. Alternativt, kunne du jo bruge dine krafter på at skrive til en vis skibsreder end at overveje at trække øresundsbroen i retten.. (husk lige at sige til ham at metallet han skal bruge på broen ikke skal være coated) =) Dog tror jeg at udfaldet vil være det samme lige meget hvilken en af tingene du vælger.
raket77 Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 Findes der ikke en pendler forening som kan tage problemet op med ørsundsbron?
Guest jxhab Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 Findes der ikke en pendler forening som kan tage problemet op med ørsundsbron? Undskyld jeg har nok sovet lidt, men hvad er problemet?
raket77 Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Undskyld jeg har nok sovet lidt' date=' men hvad er problemet?[/quote']zzzZZZZzzzzZZzzz gaaaaab , har også glemt det!! Er for doven til at klikke ind på første side. Er der nogen som gider og hjælpe zzzzZZZz uhh, mig og jxhab med at finde Zzz ud af hvad problemet er? ZzzZZzZZZzzzzzZZzzzZzzzzzz
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu