Jump to content

Nøøj... (Der er flot i Blentarp)

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Vi bor også lækkert hernede, men for satan jeg savner bakker!!!!

Besvaret
Vi bor også lækkert hernede' date=' men for satan jeg savner bakker!!!![/quote'] Vil væde med de har længere til en motorvej end du har :D Men ja lidt bakker og lidt klipper ville sq være lækkert. Bare ikke i baghaven :rolleye:
Besvaret

Jeg er nu sikker på at I bliver super glade for det :th2: Det er et fantastisk område. Vi bor i Lilla Rödde så vi køre samme vej :) Har I købt hus i selve Blentarp?? Vi havde overvejet at købe de andre ud af gården men det er en rimelig stor gård som kræver noget arbejde. Hvis man så samtidig kommer sent hjem bliver det for besværligt. Der skal jo være tid til hestene :p Jeg studere i Lyngby så transport tiden er lang. Lige et billede af vores gård i Blentarp. 1_26128_26128-831295237_831688254.jpg Kommer til at savne den smukke skov

Besvaret

Futz... tak.... mange tak......!!!!! :mad: Nu, efter den omgang billeder, er der lissom PÆNT LÆNGE TIL FEBRUAR!!!!! ;) Ej, vi har som nævnt allerede tabt kæben ved bare at køre rundt i området, og har også taget turen gennem Simonstorp. Men bare ved at gå ned bag ved vejen, hvor huset kommer til at ligge, ned ad Emil Hanssons vägen, er der smaddersmukt. Der glæder vi os til at lufte hunden og fodre hestene med gulerødder :) Forresten, nu i er i lykkelige omstændigheder, bliver i så i Blentarp? Kan huske du nævnte noget om udstationering, da vi var på visit? Natasja, ja, vores hus bliver bygget lige ved siden af Boden, på den anden side af bommen ved genbrugspladsen overfor skolen. Det bli'r såååå najs! :D

Besvaret
Futz... Forresten, nu i er i lykkelige omstændigheder, bliver i så i Blentarp? Kan huske du nævnte noget om udstationering, da vi var på visit?
Det ser ud til at vi får et år eller to mere i DK, (dvs. privat i Blentarp), men i min verden ved man aldrig om man får en rejseordre, - men ok det bliver også fedt, og vi sælger ikke huset og vil så kunne glæde os til at komme hjem til det.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...