Fagerland Skrevet October 10, 2005 Rapporter Skrevet October 10, 2005 Jeg skal muligvis have revet en væg ned på 4 meter (længde) og 3.70 meter (højde). Denne væg skal efterfølgende have sat et spær op, da det er en bærende væg. Det er på 3. sal. Er der nogen, som har den mindste anelse om, hvad sådanne noget koster, hvis en håndværker skal lave det?
Guest carspar Besvaret October 10, 2005 Rapporter Besvaret October 10, 2005 Husk at hvis det er en bostadsrätte skal du söge om tilladelse hos Bestyrelsen, normalt.
Gio Besvaret October 10, 2005 Rapporter Besvaret October 10, 2005 Tilføjelse til Carspars indlæg: ...og dette skal gøres, da det er en bærende væg - og altså ikke noget du bare selv må begynde at rode med. (overboen kan jo pludselig befinde sig en vån længere nede end han er vant til ;))
Mohlin Besvaret October 11, 2005 Rapporter Besvaret October 11, 2005 Ska nog mer lite till än en spärr, hoppas jag!
Guest mh. Besvaret October 11, 2005 Rapporter Besvaret October 11, 2005 Jeg skal muligvis have revet en væg ned på 4 meter (længde) og 3.70 meter (højde). Denne væg skal efterfølgende have sat et spær op, da det er en bærende væg. Det er på 3. sal. Er der nogen, som har den mindste anelse om, hvad sådanne noget koster, hvis en håndværker skal lave det? Vægen bliver revet ned der bliver sat en jerndrage op, pris 25,000kr så lige det i HUSET på TV 2 for en time siden;)
Jønsson Besvaret October 11, 2005 Rapporter Besvaret October 11, 2005 Det afgørende er hvor mange etager der ligger over din. Du skal have ingeniør + murer og da jeg selv fik lavet noget tilsvarende i sin tid, med 3 etager over vores, lå prisen på mellem 70 - 80000 dkr. Så det er ikke bare lige så'n.... Jeg skal muligvis have revet en væg ned på 4 meter (længde) og 3.70 meter (højde). Denne væg skal efterfølgende have sat et spær op, da det er en bærende væg. Det er på 3. sal. Er der nogen, som har den mindste anelse om, hvad sådanne noget koster, hvis en håndværker skal lave det?
Guest mh. Besvaret October 11, 2005 Rapporter Besvaret October 11, 2005 Det afgørende er hvor mange etager der ligger over din. Du skal have ingeniør + murer og da jeg selv fik lavet noget tilsvarende i sin tid' date=' med 3 etager over vores, lå prisen på mellem 70 - 80000 dkr. Så det er ikke bare lige så'n....[/quote'] Nej det er rigtig hvis der er flere etager over så bliver det dyrt, har været inde og lave jerndrager i Kbh fængsel, og der blev lagt jerndrager op på 400 kilo stykket,( i en længde af ca 5 meter) ikke bare noget man lige smider op, for ikke at snakke om bare få det op på en førstesal, og så er det som du siger nok mange ingeniør timer i at finde ud af at regne det ud.
Guest carspar Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Får du uventede gäster så husk Gevalia
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu